De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Link Value Factors

Velen hebben het artikel waarschijnlijk al wel opgepakt via een of andere SEO blog, maar wilde het voor de zekerheid toch even noemen. Het artikel van Wiep is zeker de moeite waard om te lezen. Verschillende experts (17) geven hun mening over 40 verschillende factoren welke invloed kunnen hebben op de waarde van een backlink. […]

Lees verder…

Google Image Search Optimalisatie

Je wilt natuurlijk zoveel mogelijk traffic uit Google hebben. Daarvoor richt je je met name op een hoge positie in de SERP’s. Nu is het vaak erg moeilijk om voor een bepaalde keyword een top positie in de zoekmachines te halen. Nu ben ik een paar methoden tegen gekomen die hier nog niet besproken zijn […]

Lees verder…

Backlinks verzamelen, hoe het niet moet!

Een van de belangrijkste dingen voor het hoog eindigen in Google is het verzamelen van veel en vooral onderwerp gerelateerde backlinks. Je wilt zoveel mogelijk backlinks hebben van hoge pagerank sites die onderwerp gerelateerd zijn. De linktekst oftewel anchor text is hierbij erg belangrijk. Nu denken de meeste van jullie dat je zoveel mogelijk backlinks […]

Lees verder…

Anchortext

Om de linkpopularity te verhogen hebben we net besproken dat het aantal links dat naar je website verwijst mede bepalend is bij het bepalen van de relevantie van je website. Een ander belangrijke factor is de anchortext waarmee je gelinkt wordt, ook wel linktitel genoemd. Het is zaak dat je de belangrijkste keyword waarop je […]

Lees verder…

Lijst meest belangrijke zoekmachine factoren

SEOmoz heeft weer een lijst samengesteld met de meest belangrijke factoren m.b.t. zoekmachine optimalisatie en een hoge ranking. De lijst is samengesteld door een aantal van de grootste SEO experts die er zijn. Namelijk Aaron Wall van seobook.com, Jeremy Schoemaker (shoemoney.com), Rand Fishkin (SEOmoz), Elisabeth Osmeloski (searchenginewatch.com), Barry Schwartz (seroundtable.com) en vele anderen. In totaal […]

Lees verder…

Wat houdt zoekmachine optimalisatie in?

Allereerst moet je begrijpen dat er duidelijk onderscheid bestaat tussen zoekmachine optimalisatie, in vaktermen ook wel SEO (Search Engine Optimization) genoemd en zoekmachine marketing ook wel SEM (Search Engine Marketing) genoemd. SEO is bedoeld om ervoor te zorgen dat je website op langere termijn hoger eindigt in de organische resultaten van de zoekmachine. Daarentegen is […]

Lees verder…

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.