De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Technische SEO-gids voor redirects

Website redirects geven browsers en zoekmachines informatie over een URL en waar ze de webpagina kunnen vinden. Het is essentieel om redirects correct te gebruiken omdat ze invloed hebben op de manier waarop websites gecrawld en geïndexeerd worden door Google. In dit artikel lees je hier meer over. HTTP-statuscodes Browsers en zoekmachinecrawlers zoals GoogleBot worden […]

Lees verder…

Hoe je broken links vindt en repareert

In dit artikel lees je waarom interne links belangrijk zijn voor SEO. Ook krijg je tips hoe je broken links kan vinden en hoe je ze kan repareren. Als je een website beheert, is het belangrijk om regelmatig te controleren op broken interne links. Broken interne links kunnen bezoekers frustreren en ervoor zorgen dat ze […]

Lees verder…

URL-wijzigingen niet zo eenvoudig te verwerken voor Google Search

Google heeft een video vrijgegeven over de SEO-impact van het aanbrengen van URL-structuurwijzigingen op je site. John Mueller (Search specialist bij Google) zei, dat URL veranderingen niet zo eenvoudig te verwerken zijn voor zoekmachines. Deze veranderingen, mits goed uitgevoerd, kunnen enkele maanden duren voordat Google ze volledig heeft verwerkt. Waarom is het niet eenvoudig? Omdat […]

Lees verder…

5 Belangrijke Technische SEO Trends in 2021

Het is geen geheim dat SEO zwaar leunt op technische componenten om site ranking te stimuleren. En met zoveel opkomende technologieën, nieuwe tools en metrics, vraag je je misschien af of deze constante updates van invloed zullen zijn op je meer technische werk. Om meer te weten te komen over de staat van technische SEO […]

Lees verder…

Kom meer te weten over SEO Audits

Wat is een SEO audit? Het is een term die veel gebruikt wordt, maar wat is nu eigenlijk een SEO audit? SEO (Search Engine Optimization) is een vrij brede discipline, en als zodanig wordt ‘SEO audit’ vaak gebruikt als een containerbegrip dat kan verwijzen naar een aantal verschillende soorten audits. In dit artikel zullen we […]

Lees verder…

Moet u gebruik maken van Nofollow, gesponsord, of UGC Links?

Link attributen zijn nodig voor uitgaande links om te voldoen aan de wetgeving van het land en de richtlijnen van Google. Leer hier wanneer en hoe u ze allemaal kunt gebruiken. De vraag van vandaag komt van Aishwarya in Queensland, die vraagt: “Is het nodig om Nofollow, Sponsored of UGC links (rel=”gesponsord”, rel=”volgen” of rel=”nofollow […]

Lees verder…

Evaluatie van de Core Web Vitals

Wat zijn Core Web Vitals? Voor iedereen die nog niet bekend is met de Core Web Vitals – het zijn drie getallen die Google zal gebruiken om de ervaring van de pagina’s te beoordelen. En ergens in 2021 zal het een officiële rangschikkingsfactor worden. Snelheid is al lang een officiële ranking factor, maar met de […]

Lees verder…

Google’s Rich Results Test Tool Ondersteunt ‘Artikel’ Markup

Google werkt zijn Rich Results Test tool bij met ondersteuning voor artikel gestructureerde data markup. We are happy to announce support for Article structured data in the Rich Results Test tool. Read more about the markup in our developer documentation https://t.co/8osWelZNwu or test your pages at https://t.co/AGp8xwSsDK pic.twitter.com/YjuomwwnMl — Google Webmasters (@googlewmc) August 10, 2020 […]

Lees verder…

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.