De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

3 Kritische PPC-lessen uit 2020 voor een Brilliant 2021

De afgelopen 10 maanden hebben PPC-professionals een spoedcursus in aanpassingsvermogen, vindingrijkheid en wendbare marketing gevolgd. Degenen die het goed deden in een pandemische PPC, verdienen een gevorderde eregraad in “PPC’ologie”. In veel gevallen heeft slimme, effectieve PPC merken letterlijk gered van de rand van de afgrond. Maar laten we eerlijk zijn, PPC-professionals zijn in een […]

Lees verder…

Google Discover Ads heeft een nieuwe formaat optie

Google kondigde een nieuw Google Discover-advertentieformaat aan om uit te kiezen. Er is een nieuw 4:5 portretformaat dat adverteerders helpt om hun producten en diensten visueel beter te laten zien aan de consument als ze scrollen en dat leidt naar de lead form extensies. Google schreef op Twitter “Need to inspire new audiences on the […]

Lees verder…

Google Ads API is nu beschikbaar voor iedereen

Google kondigde op Twitter aan dat de Google Ads API nu “algemeen” beschikbaar is voor alle adverteerders en ontwikkelaars. Ik geloof dat het vorig jaar is gelanceerd, maar had een aantal ernstige problemen bij het proberen om de Google AdWords API te vervangen en Google moest het terugdraaien. Nu is het klaar voor prime time […]

Lees verder…

In-market doelgroepen voor betere Google Ads campagnes

Wat is een in-market doelgroep? Een in-market doelgroep is een persoon of groep mensen die een bepaald product of dienst wil kopen. Deze klanten weten exact waar ze naar op zoek zijn. Door op het juiste moment deze doelgroep te benaderen kan er meer conversie gegenereerd worden. Google Display Network Website bezoekers worden door cookies […]

Lees verder…

5 Google Ads tips

Hieronder vind je 5 tips die handig zijn bij het beheer van een advertentie in Google Ads. 1. Kies het juiste zoektype voor zoekwoorden Breed zoeken Standaard worden er brede zoekwoorden gebruikt in Google Ads. Met dit zoekwoordtype geef je veel controle uit handen. Je laat hiermee het systeem bepalen of een zoekopdracht mogelijk relevant […]

Lees verder…

Effectief je AdWords advertentie inrichten in 2017? Zo doe je dat!

Door de enorme hoeveelheid opmaak- en selectiemogelijkheden is het inrichten van een effectieve AdWords advertentie vandaag de dag knap lastig. Door de vele opties in AdWords (tegenwoordig Google Ads) is het niet altijd duidelijk hoe functies werken en hoe je ze optimaal benut om tot een kostenefficiënte AdWords campagne te komen. Wanneer je rekening houdt […]

Lees verder…

Je AdWords verkopersbeoordelingen zijn verdwenen. Wat nu?

Onlangs heeft Google besloten om de verkopersbeoordelingen bij de  AdWords advertenties (tegenwoordig Google Ads advertenties) pas te tonen nadat 150 beoordelingen van klanten zijn geregistreerd. Vijfmaal meer dan voorheen. Toen waren 30 beoordelingen al voldoende om de gele beoordelingssterren te mogen tonen. Het kan niet anders dan dat veel adverteerders de dupe zijn geworden omdat […]

Lees verder…

Google Ads zelf doen? Voorkom deze 3 fouten

Wil je Google Ads zelf doen? Met alle uitleg van Google en video’s op YouTube zou je bijna denken dat het een fluitje van een cent is. In alle eerlijkheid: dat is het niet. Maar als je de tijd hebt en je volgt de basisbeginselen van Google Ads ben je in staat om effectieve advertentiecampagnes […]

Lees verder…

Google onthult op 24 mei nieuwe Google AdWords via livestream

Op 24 mei om 18:00 demonstreert Google de nieuwe versie van Google AdWords dat via een livestream wordt uitgezonden. De nieuwe versie bestaat hoofdzakelijk uit een redesign. Je kunt de livestream bijwonen door je in te schrijven op de website van Google. Al 15 jaar dezelfde interface Na 15 jaar is de bekende interface van Google […]

Lees verder…

Google AdWords update: De eerste resultaten

Google AdWords update: De eerste resultaten Het zal je vast niet ontgaan zijn. Eind februari 2016 is er een opvallende Google AdWords update doorgevoerd. De advertenties aan de rechterkant van de resultatenpagina zijn compleet verdwenen. Google toont nog maar maximaal zeven advertenties op de resultatenpagina in plaats van de oorspronkelijke elf. Vier bovenaan en drie onder […]

Lees verder…

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.