De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Gemakkelijk videoadvertenties maken in Google Ads

Google wil het voor de gebruiker van Google Ads eenvoudiger maken om effectieve advertenties te maken. Daarom hebben ze een centrale plaats gemaakt waar afbeeldingen en video’s worden georganiseerd, geopend en gemaakt. Als de assets op Ă©Ă©n centrale plaats beschikbaar zijn, kun je sneller advertenties en campagnes maken of wijzigingen in de content aanbrengen. En […]

Lees verder…

Expanded text ads verdwijnen in Google Ads

In minder dan acht maanden zullen expanded text ads verdwijnen. Tot deze verandering wordt ingevoerd, is er nog de mogelijkheid om ervoor te zorgen dat je Google Ads-accounts hierop voorbereid zijn. Wellicht heb je gehoord dat Google binnenkort de expanded text ads, die op grote schaal werden gebruikt, geleidelijk afschaft. Met deze stap volgt Google […]

Lees verder…

7 manieren om jouw Google Ads campagne te verbeteren

Tijd is geld. Dus wat zijn de belangrijkste dingen om naar te kijken als we de prestaties van een Google Ads campagne willen verbeteren en snel resultaten willen boeken? Vaak, wanneer we beginnen te werken aan een Google Ads campagne, komt het met een zekere geschiedenis. Als we een bestaande campagne overnemen, is het doel: […]

Lees verder…

3 Kritische PPC-lessen uit 2020 voor een Brilliant 2021

De afgelopen 10 maanden hebben PPC-professionals een spoedcursus in aanpassingsvermogen, vindingrijkheid en wendbare marketing gevolgd. Degenen die het goed deden in een pandemische PPC, verdienen een gevorderde eregraad in “PPC’ologie”. In veel gevallen heeft slimme, effectieve PPC merken letterlijk gered van de rand van de afgrond. Maar laten we eerlijk zijn, PPC-professionals zijn in een […]

Lees verder…

Google Discover Ads heeft een nieuwe formaat optie

Google kondigde een nieuw Google Discover-advertentieformaat aan om uit te kiezen. Er is een nieuw 4:5 portretformaat dat adverteerders helpt om hun producten en diensten visueel beter te laten zien aan de consument als ze scrollen en dat leidt naar de lead form extensies. Google schreef op Twitter “Need to inspire new audiences on the […]

Lees verder…

Google Ads API is nu beschikbaar voor iedereen

Google kondigde op Twitter aan dat de Google Ads API nu “algemeen” beschikbaar is voor alle adverteerders en ontwikkelaars. Ik geloof dat het vorig jaar is gelanceerd, maar had een aantal ernstige problemen bij het proberen om de Google AdWords API te vervangen en Google moest het terugdraaien. Nu is het klaar voor prime time […]

Lees verder…

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.