De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Breadcrumbs & SEO: Alles wat je moet weten

Breadcrumbs zijn navigatie-elementen die worden gebruikt om een betere UX te creëren en de kruipbaarheid te verbeteren. Ontdek hoe breadcrumbs SEO beïnvloeden. als het gaat om SEO, is er veel om mee te worstelen. Sleutelwoorden, links en diepgaande inhoud hebben allemaal invloed op uw vermogen om in de almachtige zoekmachines te rangschikken. Het is net […]

Lees verder…

E-A-T en SEO: hoe maak je content waar Google naar op zoek is?

Als je een goede positie wil behalen in Google moet je je merk koesteren door expertise, autoriteit en betrouwbaarheid op te bouwen. De afkorting E-A-T- staat voor Expertise, Authority en Trustworthiness. Door de E-A-T methode toe te passen beschermt Google de gebruikers tegen inhoud van lage kwaliteit. Hieronder worden tips gegeven hoe je je content […]

Lees verder…

5 SEO Title Tag-tips

Title tags zijn nog steeds belangrijk in SEO. In zoekmachines als Google is de title vaak het eerste dat een potentiele bezoeker van je website te zien krijgt. Hieronder vind je 5 Title Tag-tips om hoger in de zoekresultaten te komen. Getallen toevoegen Onze hersenen zijn getraind om dingen te vinden die eruit springen. Zorg […]

Lees verder…

Zo schrijf je goede title tags en meta descriptions voor SEO

Wil je meer bezoek halen uit je zoekresultaten? Vergeet dan niet een aantrekkelijke title tag en meta description te schrijven voor je webpagina. Met deze meta tags vertel je namelijk heel precies aan de zoekmachines waar de pagina over gaat. Bovendien zorgen verleidelijke titels en omschrijvingen dat bezoekers  sneller op het zoekresultaat klikken. Wil je weten […]

Lees verder…

Schrijf ‘Mobile First’ content die goed gevonden wordt in Google

Het zal niemand verbazen, maar het ‘Mobile First’-principe van Google speelt steeds vaker een rol bij het bepalen van posities in zoekmachines. Webpagina’s die geoptimaliseerd zijn voor mobiele apparaten krijgen van Google de voorkeur boven de ‘volle’ en daardoor bijna onleesbare desktoppagina’s. Toch moeten de webpagina’s beschikken over een ruime hoeveelheid relevante content om gevonden […]

Lees verder…

Geschikte zoekwoorden vinden in 5 stappen

Uit recent onderzoek van Ascend2 blijkt dat online marketeers moeite hebben met het vinden van geschikte zoekwoorden voor SEO. Toch hoeft het niet al te ingewikkeld te zijn wanneer je de onderstaande 5 stappen volgt: Maak een buyer persona Verdiep je in de buyer journey Bepaal de zoekwoorden Verwerk de zoekwoorden in de content Analyseer de zoekwoorden […]

Lees verder…

Hoe je met verse content beter vindbaar wordt

Wordt jouw website regelmatig aangevuld met verse content? Ja? Perfect, want daarmee houd je de website up-to-date wat goed is voor de vindbaarheid in zoekmachines. “Freshness” is één van de rankingfactoren van Google en bepaalt in grote mate de vindbaarheid. Is jouw website al meer dan een jaar ongewijzigd? Dan wordt het nu tijd om er iets […]

Lees verder…

Duplicate content. Hoe ga je er mee om?

Hoe omgaan met duplicate content

Er bestaat nog steeds veel onduidelijkheid over hoe Google met duplicate content omgaat. Er wordt zelfs beweerd dat duplicate content penalties oplevert en daardoor gevaarlijker zou zijn dan spammy links. Is dit werkelijkheid of slechts een fabel? Duplicate content wordt gefilterd Ooit deed Susan Moskwa van Google in 2008 de uitspraak:” Laten we de discussie […]

Lees verder…

Verbeter je SEO teksten en scoor hoger in Google

Schrijf jij wel eens SEO teksten voor je website? Dan weet je hoe lastig het is om je artikel of blogbericht hoog in Google te krijgen. Waarschijnlijk heb je flink je best gedaan om een mooi artikel te schrijven, maar uiteindelijk blijft het verwachte toppositie uit. Dat is frustrerend. Met deze 4 tips verbeter je je […]

Lees verder…

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.