De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Verklaring van Google over AI-content in zoekresultaten

Google heeft een verklaring vrijgegeven over zijn aanpak van AI-gegenereerde content in de zoekresultaten. Leer hoe je voor hoge kwaliteit content kunt zorgen en goed kunt scoren met content waarbij de mens centraal staat. Google geeft de voorkeur aan hoogwaardige content, ongeacht of deze door mensen of machines wordt gegenereerd. Google adviseert uitgevers om nuttige, […]

Lees verder…

Hoe lang het duurt het herstel van een algoritmische penalty?

In een recent Google SEO office-hours heeft Google antwoord gegeven op de vraag hoe lang het duurt om te herstellen van een algoritmische penalty die is ontstaan door problemen met de kwaliteit van content. Het nieuwe format van Google’s SEO office-hours staat geen vervolgvragen toe, wat resulteert in antwoorden die nuance missen en minder nuttig […]

Lees verder…

Hoe je long-form content schrijft, die converteert

Het schrijven van een diepgaande tekst die goed gelezen wordt, vraagt de nodige tijd en inspanning. In dit artikel krijg je handige tips om een goede tekst te schrijven. Er zijn veel vragen over de lengte van content in SEO en wat het beste scoort. Hoewel Google zegt dat er geen specifiek aantal woorden is […]

Lees verder…

Google’s ‘Helpful Content’ Algoritme Update

Google is op 5 december 2022 begonnen met het uitrollen van ‘helpful content’ algoritme update. Het doel van deze update is om content die geschreven is voor mensen te stimuleren en content die voor zoekmachines is gemaakt minder goed te laten presteren. Het volledig uitrollen van deze update duurt naar verwachting 2 weken. Deze ‘helpful […]

Lees verder…

Onderzoek toont aan dat Google leeuwendeel title tags herschrijft

Zoals de meeste Google ranking signalen, spelen titels slechts een kleine rol in het algoritme. Maar omdat ze vaak het eerste zijn wat gebruikers zien in de Google-resultaten, kunnen titels een grote impact hebben op doorklikpercentages en het aantal bezoekers. Van oudsher gebruikte Google title tags om de paginatitel in de zoekresultaten te genereren. Door […]

Lees verder…

De A in E-A-T: Wat betekent Autoriteit en hoe kun je dit aantonen?

De kwaliteit van je content is tegenwoordig zo belangrijk. Door content van hoge kwaliteit te creëren kun je je ranking verbeteren, nieuwe mensen aantrekken en een sterke relatie opbouwen met je klanten. Als je veel kennis hebt over een bepaald onderwerp, geeft dit meer kracht aan je content en zullen gebruikers je meer vertrouwen als […]

Lees verder…

Breadcrumbs & SEO: Alles wat je moet weten

Breadcrumbs zijn navigatie-elementen die worden gebruikt om een betere UX te creëren en de kruipbaarheid te verbeteren. Ontdek hoe breadcrumbs SEO beïnvloeden. als het gaat om SEO, is er veel om mee te worstelen. Sleutelwoorden, links en diepgaande inhoud hebben allemaal invloed op uw vermogen om in de almachtige zoekmachines te rangschikken. Het is net […]

Lees verder…

E-A-T en SEO: hoe maak je content waar Google naar op zoek is?

Als je een goede positie wil behalen in Google moet je je merk koesteren door expertise, autoriteit en betrouwbaarheid op te bouwen. De afkorting E-A-T- staat voor Expertise, Authority en Trustworthiness. Door de E-A-T methode toe te passen beschermt Google de gebruikers tegen inhoud van lage kwaliteit. Hieronder worden tips gegeven hoe je je content […]

Lees verder…

5 SEO Title Tag-tips

Title tags zijn nog steeds belangrijk in SEO. In zoekmachines als Google is de title vaak het eerste dat een potentiele bezoeker van je website te zien krijgt. Hieronder vind je 5 Title Tag-tips om hoger in de zoekresultaten te komen. Getallen toevoegen Onze hersenen zijn getraind om dingen te vinden die eruit springen. Zorg […]

Lees verder…

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.