Betere vindbaarheid in meerdere talen

De juiste zoekwoorden bepalen en doorlopende verbetering van meertalige content n.a.v het bezoekersgedrag.
Linkbuilding in de Duitse en Nederlandse taal, gefundeerd op weg naar topposities

Frigo Group: dé logistiek dienstverlener in diepvries

De Frigo Group verzorgt de opslag en het transport van gekoelde en diepgevroren levensmiddelen. Patat frites, vis, vlees, groenten, fruit, ijs en brood zijn bij de Frigo Group in vertrouwde handen.

In mei 2015 koos de Frigo Group voor Proseo en zijn we gezamenlijk aan de slag gegaan om de vindbaarheid van de website te verbeteren, zowel voor de Nederlandse als Duitse markt.

De opdracht

De Frigo Group wil graag meer kwalitatieve, nationale- en internationale bezoekers vanuit Google die op zoek zijn naar opslag en/of transport van gekoelde en diepgevroren levensmiddelen.

Onze aanpak

  • SEO- en Zoekwoorden analyse: Wij zijn dit traject gestart met een uitgebreide SEO-analyse waarbij we alle SEO-acties in kaart hebben gebracht. Een SEO-analyse start altijd met een zoekwoorden analyse, waarmee wij de beste zoekwoorden voor de optimalisatie in kaart brengen.
  • Content ontwikkeling en linkbuilding: Na het afstemmen van de zoekwoorden hebben wij in meerdere talen, sterke SEO content ontwikkeld voor op de website van de Frigo Group. Deze content wordt doorlopend verbeterd, naar aanleiding van het bezoekersgedrag en posities. Maandelijks voeren wij linkbuilding uit, eveneens in meerdere talen, om de behaalde posities te behouden en te verbeteren!

Resultaten


Afgelopen jaren hebben onze werkzaamheden er aan bijgedragen dat het totale bezoek naar de website met 37,1% is toegenomen. Het aantal bezoekers uit Duitsland is zelfs gestegen met 76,6% waardoor Frigo een sterke positie verkrijgt op de Duitse markt!

Frigo

Handige SEO- en SEA tips per e-mail

Ontvang elke 3 weken bruikbare tips zodat jouw website nog beter vindbaar wordt.
Je kunt op elk moment weer uitschrijven.