De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

De A in E-A-T: Wat betekent Autoriteit en hoe kun je dit aantonen?

De kwaliteit van je content is tegenwoordig zo belangrijk. Door content van hoge kwaliteit te creĆ«ren kun je je ranking verbeteren, nieuwe mensen aantrekken en een sterke relatie opbouwen met je klanten. Als je veel kennis hebt over een bepaald onderwerp, geeft dit meer kracht aan je content en zullen gebruikers je meer vertrouwen als […]

Lees verderā€¦

Een snelle handleiding voor het maken van SEO-vriendelijke WordPress-URL’s

Zorg ervoor dat je SEO-vriendelijke URL’s hebt. Het creĆ«ren van SEO-vriendelijke URL’s is een super eenvoudige manier om uw SEO te verbeteren. In dit artikel leert u vier tips om ervoor te zorgen dat uw WordPress URL’s SEO-vriendelijk zijn. Als je het goed doet, verbeter je de organische zichtbaarheid van je zoekopdracht, met name voor […]

Lees verderā€¦

Breadcrumbs & SEO: Alles wat je moet weten

Breadcrumbs zijn navigatie-elementen die worden gebruikt om een betere UX te creĆ«ren en de kruipbaarheid te verbeteren. Ontdek hoe breadcrumbs SEO beĆÆnvloeden. als het gaat om SEO, is er veel om mee te worstelen. Sleutelwoorden, links en diepgaande inhoud hebben allemaal invloed op uw vermogen om in de almachtige zoekmachines te rangschikken. Het is net […]

Lees verderā€¦

E-A-T en SEO: hoe maak je content waar Google naar op zoek is?

Als je een goede positie wil behalen in Google moet je je merk koesteren door expertise, autoriteit en betrouwbaarheid op te bouwen. De afkorting E-A-T- staat voor Expertise, Authority en Trustworthiness. Door de E-A-T methode toe te passen beschermt Google de gebruikers tegen inhoud van lage kwaliteit. Hieronder worden tips gegeven hoe je je content […]

Lees verderā€¦

5 SEO Title Tag-tips

Title tags zijn nog steeds belangrijk in SEO. In zoekmachines als Google is de title vaak het eerste dat een potentiele bezoeker van je website te zien krijgt. Hieronder vind je 5 Title Tag-tips om hoger in de zoekresultaten te komen. Getallen toevoegen Onze hersenen zijn getraind om dingen te vinden die eruit springen. Zorg […]

Lees verderā€¦

Zo schrijf je goede title tags en meta descriptions voor SEO

Wil je meer bezoek halen uit je zoekresultaten? Vergeet dan niet een aantrekkelijke title tag en meta descriptionĀ te schrijven voor je webpagina. Met deze meta tags vertel je namelijk heel precies aan de zoekmachines waar de pagina over gaat. Bovendien zorgen verleidelijke titels en omschrijvingen dat bezoekersĀ  sneller op het zoekresultaat klikken. Wil je weten […]

Lees verderā€¦

Schrijf ā€˜Mobile Firstā€™ content die goed gevonden wordt in Google

Het zal niemand verbazen, maar het ā€˜Mobile Firstā€™-principe van Google speelt steeds vaker een rol bij het bepalen van posities in zoekmachines. Webpaginaā€™s die geoptimaliseerd zijn voor mobiele apparaten krijgen van Google de voorkeur boven de ā€˜volleā€™ en daardoor bijna onleesbare desktoppaginaā€™s. Toch moeten de webpagina’s beschikken over een ruime hoeveelheid relevante content om gevonden […]

Lees verderā€¦

Geschikte zoekwoorden vinden in 5 stappen

Uit recent onderzoek van Ascend2 blijkt dat online marketeers moeite hebben met het vinden van geschikte zoekwoorden voor SEO. Toch hoeft het niet al te ingewikkeld te zijn wanneer je de onderstaandeĀ 5 stappen volgt: MaakĀ een buyer persona Verdiep je in de buyer journey Bepaal de zoekwoorden Verwerk de zoekwoorden in de content Analyseer de zoekwoorden […]

Lees verderā€¦

Hoe je met verse content beter vindbaar wordt

Wordt jouw website regelmatig aangevuld met verseĀ content? Ja? Perfect, want daarmee houd je de website up-to-date wat goed is voor de vindbaarheid in zoekmachines. ā€œFreshnessā€ is Ć©Ć©n van de rankingfactoren van Google en bepaalt in grote mate de vindbaarheid.Ā Is jouw website al meer dan een jaar ongewijzigd? Dan wordt het nu tijd om er iets […]

Lees verderā€¦

Duplicate content. Hoe ga je er mee om?

Hoe omgaan met duplicate content

Er bestaat nog steeds veel onduidelijkheid over hoe Google met duplicate content omgaat. Er wordt zelfs beweerd dat duplicate content penalties oplevert en daardoor gevaarlijker zou zijn dan spammy links. Is dit werkelijkheid of slechts een fabel? Duplicate content wordt gefilterd Ooit deed Susan Moskwa van Google in 2008 de uitspraak:ā€ Laten we de discussie […]

Lees verderā€¦

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.