De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Zo schrijf je goede title tags en meta descriptions voor SEO

Wil je meer bezoek halen uit je zoekresultaten? Vergeet dan niet een aantrekkelijke title tag en meta descriptionĀ te schrijven voor je webpagina. Met deze meta tags vertel je namelijk heel precies aan de zoekmachines waar de pagina over gaat. Bovendien zorgen verleidelijke titels en omschrijvingen dat bezoekersĀ  sneller op het zoekresultaat klikken. Wil je weten […]

Lees verder…

Schrijf ā€˜Mobile First’ content die goed gevonden wordt in Google

Het zal niemand verbazen, maar het ā€˜Mobile First’-principe van Google speelt steeds vaker een rol bij het bepalen van posities in zoekmachines. Webpagina’s die geoptimaliseerd zijn voor mobiele apparaten krijgen van Google de voorkeur boven de ā€˜volle’ en daardoor bijna onleesbare desktoppagina’s. Toch moeten de webpagina’s beschikken over een ruime hoeveelheid relevante content om gevonden […]

Lees verder…

Geschikte zoekwoorden vinden in 5 stappen

Uit recent onderzoek van Ascend2 blijkt dat online marketeers moeite hebben met het vinden van geschikte zoekwoorden voor SEO. Toch hoeft het niet al te ingewikkeld te zijn wanneer je de onderstaandeĀ 5 stappen volgt: MaakĀ een buyer persona Verdiep je in de buyer journey Bepaal de zoekwoorden Verwerk de zoekwoorden in de content Analyseer de zoekwoorden […]

Lees verder…

Hoe je met verse content beter vindbaar wordt

Wordt jouw website regelmatig aangevuld met verseĀ content? Ja? Perfect, want daarmee houd je de website up-to-date wat goed is voor de vindbaarheid in zoekmachines. ā€œFreshnessā€ is ƩƩn van de rankingfactoren van Google en bepaalt in grote mate de vindbaarheid.Ā Is jouw website al meer dan een jaar ongewijzigd? Dan wordt het nu tijd om er iets […]

Lees verder…

Duplicate content. Hoe ga je er mee om?

Hoe omgaan met duplicate content

Er bestaat nog steeds veel onduidelijkheid over hoe Google met duplicate content omgaat. Er wordt zelfs beweerd dat duplicate content penalties oplevert en daardoor gevaarlijker zou zijn dan spammy links. Is dit werkelijkheid of slechts een fabel? Duplicate content wordt gefilterd Ooit deed Susan Moskwa van Google in 2008 de uitspraak:ā€ Laten we de discussie […]

Lees verder…

Verbeter je SEO teksten en scoor hoger in Google

Schrijf jij wel eens SEO teksten voor je website? Dan weet je hoe lastig het is om je artikel of blogbericht hoog in Google te krijgen. Waarschijnlijk heb je flink je best gedaan om een mooi artikel te schrijven, maar uiteindelijk blijft het verwachte toppositieĀ uit. Dat is frustrerend. Met deze 4 tips verbeter je je […]

Lees verder…

Hoe verbeter je de SEO kwaliteit van je content?

Voor een goede vindbaarheid van je websiteĀ in zoekmachines, dient de SEO kwaliteit van je content optimaal te zijn.Ā Ā Aan de hand van enkele belangrijke rankingfactoren leggen we je uit hoe je dit eenvoudig doet. Rankingfactoren voor SEO kwaliteit De website Search Engine Land stelt jaarlijks een lijst op van de meest belangrijke SEO factoren. Ā Deze factoren […]

Lees verder…

Conversies genereren door retargeting

Retargeting is een manier van adverteren waarbij je bezoekers die je website of webshop hebben verlaten, verleidt om terug te keren zodat ze alsnog een transactie doen. Je bent er dus van verzekerd dat je jouw doelgroep zult bereiken door gericht te adverteren. […]

Lees verder…

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.