Kennisbank » SEO Techniek » Google Real-Time Search een hot item?

Google Real-Time Search een hot item?

3 januari 2010

Toegegeven: Google zit niet stil. 4 weken geleden werd Real-Time Search gelanceerd en het ziet er inderdaad prachtig uit:


Het lijkt een direct gevolg van de samenwerking met Twitter, Facebook en MySpace. Google gebruikt hiervan alleen de openbare gegevens. En nadat we allemaal hebben gecontroleerd of we op de sociale sites wel op ‘privé’ staan, pakken we Google Labs er nog eens bij. Dit omdat met betrekking tot Real-Time Search al bijzonder snel in beeld kwam: ‘The experiment you’re trying to access is no longer available. Go to experiments overview.’

En Google Goggles (7 december) e.a. staan nog wel genoteerd. Dit betekent of dat Google genoeg informatie over Real-Time Search heeft of dat de ‘Latest Results’ nog even in de kast blijven staan. Misschien is wel gebleken dat Real-Time niet snel genoeg is: gebruikers moeten namelijk wachten tot er een tweet getypt is. Net als bij het supersnelle koffiezetapparaat dat nooit snel genoeg gaat als je ernaast staat te wachten.

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.