De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

AdWords specifiek inrichten, maak het jezelf makkelijk

Iedereen die wel eens een AdWords campagne heeft opgezet, is begonnen bij de basis. Je verzamelt trefwoorden, schrijft een tekstje of twee, stelt een budget in en gaan! Jouw advertenties staan op het Wereld Wijde Web. Binnen je account zie je al snel wie op je advertenties klikt en dat bezoekers op je website komen. Leuk voor een tijdje, maar dan wil je toch je campagne gaan uitbreiden. […]

Lees verder…

Eerste update SEO Handleiding

De eerste update van SEO Handleiding is een feit. Dat somber grijs nu vlammend rood is, springt wel in het oog, maar er is meer! De nieuwe lay-out voor SEO Handleiding online plaatsen betekent afscheid nemen van de speciale tekens in de kopteksten en subkoppen. Waarom? Bij deze nieuwe lay-out komt ook een nieuw lettertype […]

Lees verder…

SEO Handleiding Enquete nr 1: Food for Thought!

De uitslag is binnen. De eerste vraag naar verbeterpunten binnen SEO Handleiding zit erop. De suggesties gaan we bekijken en/of bekijken we al en zo waarderen we SEO Handleiding flink op. Nu is niemand direct tevreden: jullie niet en wij ook niet. Daarom komt later de volgende enquête, met vragen over SEO Handleiding in de […]

Lees verder…

Plaats je bedrijf bovenaan met Google Places

Google Places kan een gigantisch verschil maken voor de vindbaarheid van je bedrijf. Toch maakt lang niet iedereen gebruik van de mogelijkheden. Volgens Google is zelfs zo’n 70% van de plaatspagina’s nog niet geclaimd. Opvallend, want bij zoekopdrachten waarin een plaatsnaam wordt gebruikt, zet Google de plaatspagina’s bovenaan het rijtje organische resultaten. Niet niks, gezien […]

Lees verder…

De footer wordt de nieuwe koploper!

De laatste jaren krijgt de footer meer aandacht. Over de waarde van de footer zijn de meningen verdeeld. Google en Yahoo geven uitgebreide footers geen rechtstreekse penalty, maar het vermindert wel de waarde van de hele pagina. Toch krijgen footers steeds meer informatie. Waarom zet men in footers steeds meer de mailto link? Waarom is […]

Lees verder…

And the SEO Oscar goes to?

Onlangs werden wij aangenaam verrast door een uitleg over Google Webmaster Tools op YouTube. We werden gewezen op iets wat eigenlijk altijd voor handen ligt, maar waar weinig gebruik van wordt gemaakt. Google Webmaster Tools is handig en laat ons een beetje meekijken in de keuken van Google. Anders gezegd helpen we Google ook door […]

Lees verder…

De kracht van SPAM

SPAM en we hebben er allemaal last van. De overgrote hoeveelheid SPAM die dagelijks wordt verzonden belast zowel alle providers als ons humeur. SPAM betekent ongevraagde elektronische berichten in de vorm van reclame, kettingbrieven, hoax en Urban Legends (broodjes aap) via e-mail, mobiele telefoon (sms of mms), fax, telefoon (automatisch oproepsysteem) en via ‘social networking’. […]

Lees verder…

SEO Maatwerk

WYSIWYG wordt WYWIWYG. Oftewel ‘What You See Is What You Get’ wordt ‘What You Want Is What You Get’. Dit gaat niet over de letterlijke weergave op het beeldscherm, maar om de inhoud. Aan de reacties op de artikelen van SEO Handleiding te zien, is er vraag naar meer en ook andere input. SEO Blogs […]

Lees verder…

Top 3 van wat bezoekers van onze website doen en waarom niet

Gebruikers van websites gedragen zich niet als de hond van Pavlov. Oké, mensen zijn gewoontedieren, maar ze iets aanleren lukt amper. Daarom spelen we in op het vaste gedrag dat bezoekers van onze website nu eenmaal hebben. Dat betekent vooral dat de kijker niet verrast wil worden: wij mensen voelen ons echt goed thuis op […]

Lees verder…

If a picture paints a thousand words

Het artikel Google Image Search Optimalisatie stamt van alweer bijna drie jaar geleden. Het intypen van ‘Britney Spears’ levert inmiddels 52.200.000 resultaten op, maar die groei van 4 miljoen is niet het punt. Het gaat om het feit dat de afbeeldingen er nog steeds boven staan. Hoe staat het met de waarde van Google Image […]

Lees verder…

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.