De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Google+ in 2016 groter dan Facebook

Google+ is momenteel het snelst groeiende sociale netwerk. Volgens SearchMetrics is het niet de vraag of Google+ de grootste wordt, maar wanneer. SearchMetrics is een gerenommeerd Amerikaans softwarehuis van SEO- en Social-analytics software. Zij beschikken over grote hoeveelheden data en doen regelmatig onderzoek naar SEO en social gebruik. […]

Lees verderā€¦

De kracht van LinkedIn

Waarschijnlijk heeft u een profiel op LinkedIn. Net als 200 miljoen(!) anderen. In Nederland maken inmiddels meer dan 4 miljoen professionals gebruik van dit zakelijk sociale netwerk.

Tips & tricks om LinkedIn nu echt goed te gebruiken! […]

Lees verderā€¦

Google Kenniskaart vs. Wikipedia

Volgens berichtgevingen heeft Google in de nacht van 24 juni 2013 de Kenniskaart (Google Knowledge Graph) in Nederland uitgerold. Als fanatieke Wikipedia gebruiker wilde ik deze toevoeging van Google zelf eens onder de loep nemen.
Een korte blog over de bevindingen van de Google Kenniskaart vs. Wikipedia, […]

Lees verderā€¦

Wie gebruiken sociale netwerken in Nederland?

ComScore, een gerenommeerd onderzoeksbureau, heeft onderzocht welke demografische profielen gebruik maken van bepaalde sociale netwerken. Meest interessant zijn de aantallen die worden genoemd. Zo wordt beweerd dat Facebook 8,7 mln unieke bezoekers heeft ontvangen in de maand mei (2013). LinkedIn neemt de tweede plaats in met 3,8 mln., gevolgd door Twitter (3,5 mln). De tabel […]

Lees verderā€¦

Etiquettes van de hashtag

Ook Facebook heeft aangekondigd het gebruik van hashtags op te nemen. Inmiddels maken een hoop bekende websites waaronder Twitter, Instagram, Tumblr, Pinterest en Google+ hier gebruik van en daar komt Facebook nu dus bij. Maar hoe maak je nu effectief gebruik van de hashtag en welke etiquettes moet je navolgen? Weet dat je bijvoorbeeld niet […]

Lees verderā€¦

10 Tips LinkedIn bedrijfspagina

Hoe kunt u nog meer profiteren van de voordelen dat LinkedIn te bieden heeft. Wanneer uw LinkedIn bedrijfspagina eenmaal staat is het de bedoeling dat uw bedrijf zich zal mengen onder de doelgroep. Waar zitten zij? En hoe kunt u ze converteren tot “volgers”? […]

Lees verderā€¦

YouTube One Channel

Op 5 juni lanceert YouTube de nieuwe lay-out: YouTube One Channel. De nieuwe lay-out is gericht op merkbeleving en abonnementwerving. Wil je profiteren van deze nieuwe mogelijkheden, dan zal je opnieuw de lay-out van je channel moeten aanpassen. […]

Lees verderā€¦

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.