De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

De nieuwe online marketeer [Infographic]

De (online) marketeer van deze huidige tijd heeft het zwaar. Ze moeten jong zijn, veel ervaring meedragen en natuurlijk van alle online marketing instrumenten op de hoogte zijn; zowel operationeel als strategisch. Kortom, de nieuwe online marketeer is een echter alleskunner… Of moet ik zeggen “zou een echter alleskunner moeten zijn”. […]

Lees verder…

Inzet Social Media voor ondernemers

Stel: je bent een kleine ondernemer. Je hebt een mooi bedrijf en je klungelt wat aan met sociale media. Je tikt hier en daar een berichtje. Er wordt wat gereageerd. Je plaatst onderweg op je smartphone een reactie. Het knaagt. Want eigenlijk zou je er veel meer uit willen halen. Maar hóe? […]

Lees verder…

De eerste stap naar de eigen webwinkel: de domeinnaam

Online verkoop is de manier van handelen vandaag de dag. Geef Google “webshop beginnen” en Google geeft 1.310.000 resultaten terug. Keus genoeg, maar veel treffers zijn “Cursus webshop beginnen tegen aantrekkelijke prijzen”.
Niets mis met cursussen, maar misschien handig om wat dingen op een rijtje te zetten voordat tot aankoop wordt overgegaan.
De geboorte van een webshop begint met het vinden van een passende naam. […]

Lees verder…

Proseo in Top-10 Emerce 100

Op 3 februari 2012 is de zevende editie (2011) van de Emerce 100 verschenen. In deze speciale jaarlijkse uitgave staat hoe beslissers op het gebied van online marketing, ICT en e-business, de prestaties van leveranciers van diensten rond e-business- en marketingbranche in het afgelopen jaar hebben beoordeeld. […]

Lees verder…

De juiste URL wordt gevonden

Hoog tijd voor een open deurtje: houd de domeinnaam kort en krachtig! Beknopte omschrijvende domeinnamen zijn beter te herkennen door gebruikers en zoekmachines. Met name voor URL’s speelt dat door op gebruikers. 1 enkele blik op de URL moet laten zien welke content in beeld komt als de pagina geladen is. Bijvoorbeeld: http://www.mijnwebsite.nl/product of http://www.seohandleiding.nl/interne-links-en-wat-doen-we-ermee.html (al is die dan weer niet echt beknopt). […]

Lees verder…

Webwinkel draait goed

Brancheorganisatie Thuiswinkel.org is de belangenvereniging voor verkopers op afstand.
Hun onderzoek naar de omzet van webwinkels in Nederland bracht leuke resultaten boven. In het eerste halfjaar van 2011 is die omzet met 10% gestegen t.o.v. het eerste halfjaar van 2010. Met name de takken Travel en Telecom draaien bijzonder goed, maar voor elke enthousiaste webwinkelier is meer online te halen. We geven enkele tips&trucs. […]

Lees verder…

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.