De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

10 factoren die de waarde van je site bepalen

Je ziet de laatste tijd steeds meer dan websites voor gigantische bedragen verkocht worden. Je zou bijna denken dat de dotcom hype weer terug van weggeweest is. Maar welke factoren bepalen nu de waarde van je site? In praktijk is het een beetje wat de gek ervoor geeft, dat blijkt wel uit de YouTube deal […]

Lees verder…

Sitemap rankt in Google?

Ik was net weer even aan het kijken of ik nu eindelijk eens op nummer 1 sta op seo handleiding in Google maar dit was nog niet het geval helaas, ben wel geklommen van plaats 5 naar 3 maar seoguru staat helaas nog boven me. Maar op SEOhandleiding sta ik al aardig lang op nummer […]

Lees verder…

Ik zeg, linklove moet je delen

p>De laatste maanden ben ik zeer veel interessante artikelen tegen gekomen bij mij collega’s. Zo kwam ik op mf een artikel tegen waarin wordt aangegeven dat 58% van de online mediabestedingen naar paid search gaan, en dat is goed nieuws voor onze SEA specialisten. En onze SEO king die de squidoo goudmijn ontdekt heeft. Net […]

Lees verder…

Google Pagerank Update

Jajaja het is en feit. Zoals ik in mijn post van 17 april al aangaf dat er een pagerank update in aankomst was, is het nu een feit geworden. En Google is redelijk milt geweest met het uitdelen van mijn PR, en het is een PR4 geworden. Ik zou zeggen niet slecht voor een site […]

Lees verder…

Duplicate content Discussie

Het duplicate content verhaal is nog steeds een hot issue in SEO land. Iedereen weet dat content die gekopieerd van een andere site totaal geen waarde heeft, en je hiermee dus ook niet zult ranken in de zoekmachine. Daarnaast is de kans op een penalty door Google erg groot als je veel duplicate content hebt, […]

Lees verder…

Keywords bepalen

Belangrijk bij de ranking van je site is het bepalen van keywords, trefwoorden. Op welke woorden je gevonden wilt worden is niet de juiste vraag. Je moet je afvragen: ‘Welk keyword gebruikt mijn doelgroep om naar mij te zoeken?’ […]

Lees verder…

Technorati ranking verbeteren?

Technorati een van de populairste blog search engines kan voor aardig wat traffic zorgen. Ik zie ook steeds vaker mensen vanaf Technorati op deze blog belanden met termen als SEO, Pagerank, Zoekmachine Optimalisatie etc. etc. Nu heeft elke blog een bepaalde ranking die veelal gebaseerd is op het aantal backlinks vanaf andere blogs. Om enig […]

Lees verder…

Nofollow Discussie

Ik kwam in mijn feedreader verschillende sites tegen die op het fenomeen nofollow ingaan. Nu zijn er discussies over het feit of je nofollow voor je comments moet gebruiken, zoals Roy hier vertelt, of dat je de nofollow voor interne links gebruikt. Zelf ben ik er nog niet helemaal uit deze discussie, de argumenten die […]

Lees verder…

Google ranking tussenstand

Deze SEO blog bestaat nu een goede 2 weken, en ik vond het dus wel eens tijd om de tussenstand op te maken wat betreft Google. Omdat ik kwa kennis erg veel weet / denk te weten is het dus wel leuk om te zien of de zoekmachine optimalisatie tips die ik jullie voorschotel ook […]

Lees verder…

Pagerank update?

Het zal weer eens tijd worden. Maar er zijn nu echt signalen voor een pagerank update. Via de Live Pagerank tool kan je zien dat de PR van Google slechts op 3 van de 15 datacenters een PR 10 vertoond, de andere geven niks aan. Ook andere blogs geven al aan dat er iets raars […]

Lees verder…

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.