De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Lijst meest belangrijke zoekmachine factoren

SEOmoz heeft weer een lijst samengesteld met de meest belangrijke factoren m.b.t. zoekmachine optimalisatie en een hoge ranking. De lijst is samengesteld door een aantal van de grootste SEO experts die er zijn. Namelijk Aaron Wall van seobook.com, Jeremy Schoemaker (shoemoney.com), Rand Fishkin (SEOmoz), Elisabeth Osmeloski (searchenginewatch.com), Barry Schwartz (seroundtable.com) en vele anderen. In totaal […]

Lees verderā€¦

Vergroot de linkpopularity met linkbuilding

Linkpopularity is vrij vertaald ‘de populariteit van de website’. Inkomende links naar jouw website is een van de belangrijkste aspecten binnen het optimaliseren voor zoekmachines. Nu zal je denken, hoe weet Google hoe belangrijk mijn website is? Dat is goed uit te leggen, met het volgende voorbeeld. […]

Lees verderā€¦

SEO gunstige paginaopmaak

Bij het starten van een website is het kiezen van de juiste structuur cruciaal. Alles draait om de leesbaarheid van je website voor de zoekmachine spider. Probeer zoveel mogelijk de niet relevante informatie als CSS en Javascript in aparte files te zetten. Je moet daarbij denken aan: <link rel=”stylesheet” type=”text/css” href=”http://www.uwwebsite.nl/style.css”/> i.p.v. <style type=”text/css”> <!– […]

Lees verderā€¦

Zoekmachine Feiten en Cijfers

– 98% van de Internetgebruikers zoekt via zoekmachines – 30% zoekt met 2 zoekwoorden – 81% van alle Internetgebruikers vindt zoeken via zoekmachines de beste manier om informatie te vinden – 87% vergelijkt producten & diensten op internet – 41% van de Internetgebruikers een aankoop heeft gedaan na het klikken op een advertorial boven of […]

Lees verderā€¦

SEO termen

Voordat we verder gaan lijkt het me handig om een lijstje met vaktermen te noteren zodat wanneer er een woord valt als SEO, PPC, ROI, Sandbox etc. dan kan je het even opzoeken via de lijst SEO termen. […]

Lees verderā€¦

Wat houdt zoekmachine optimalisatie in?

Allereerst moet je begrijpen dat er duidelijk onderscheid bestaat tussen zoekmachine optimalisatie, in vaktermen ook wel SEO (Search Engine Optimization) genoemd en zoekmachine marketing ook wel SEM (Search Engine Marketing) genoemd. SEO is bedoeld om ervoor te zorgen dat je website op langere termijn hoger eindigt in de organische resultaten van de zoekmachine. Daarentegen is […]

Lees verderā€¦

Hoe werkt een zoekmachine?

Websites worden gebouwd om effect te hebben. Om ervoor te zorgen dat je website goed scoort in zoekmachines (Google) dien je eerst de logica en techniek erachter te begrijpen. Dit is de eerste stap op weg naar zoekmachine optimalisatie. Je moet je afvragen hoe een zoekmachine eigenlijk werkt en hoe hij bepaalt wat wel belangrijk […]

Lees verderā€¦

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.