De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Google brengt officieel zijn Web Stories uit voor WordPress Plugin

Twee en een halve maand na de lancering van zijn publieke beta heeft Google zijn Web Stories voor WordPress-plugin uitgebracht. Tot nu toe heeft de plugin meer dan 10.000 actieve installaties en heeft hij een solide vijfsterrenclassificatie van vijf reviews gekregen. Google creĂ«erde het Web Stories-formaat via zijn AMP-project om uitgevers in staat te stellen […]

Lees verder…

Google’s John Mueller: Trefwoorden in Domeinnaam zijn niet nodig

Google’s John Mueller adviseert SEO’s en site-eigenaren dat er geen ranking voordeel verbonden is aan het hebben van trefwoorden in een domeinnaam. Dit onderwerp werd behandeld in de nieuwste Ask Google Webmasters video die een vraag bevat over trefwoord-gebaseerde domeinextensies (ook wel top-level domeinen genoemd). Hier is de vraag die is ingezonden: Verbetert een .jobs-domein […]

Lees verder…

Breadcrumbs & SEO: Alles wat je moet weten

Breadcrumbs zijn navigatie-elementen die worden gebruikt om een betere UX te creĂ«ren en de kruipbaarheid te verbeteren. Ontdek hoe breadcrumbs SEO beĂŻnvloeden. als het gaat om SEO, is er veel om mee te worstelen. Sleutelwoorden, links en diepgaande inhoud hebben allemaal invloed op uw vermogen om in de almachtige zoekmachines te rangschikken. Het is net […]

Lees verder…

29 Vragen die je kunt stellen aan potentiële SEO-klanten

Laat jij jouw SEO-expertise zien? Laat jouw potentiĂ«le SEO-klanten zien dat je weet wat je doet door de meeste (of alle) vragen te stellen. Dus, je wilt graag wat nieuwe klanten winnen? Zorg ervoor dat je genoeg vragen stelt – en de juiste vragen. Dat lijkt misschien contra-intuĂŻtief, maar overweeg dit: Er is een goede […]

Lees verder…

Google’s Rich Results Test Tool Ondersteunt ‘Artikel’ Markup

Google werkt zijn Rich Results Test tool bij met ondersteuning voor artikel gestructureerde data markup. We are happy to announce support for Article structured data in the Rich Results Test tool. Read more about the markup in our developer documentation https://t.co/8osWelZNwu or test your pages at https://t.co/AGp8xwSsDK pic.twitter.com/YjuomwwnMl — Google Webmasters (@googlewmc) August 10, 2020 […]

Lees verder…

6 redenen waarom Redesigns jouw SEO resetten

Je hebt je website opnieuw ontworpen. Het is prachtig, verhoogt jouw omzettingsgraad, en klanten houden ervan. Maar waarom duikt jouw organisch zoekverkeer 40% en flatline? Zoekmachineoptimalisatie (SEO) steunt op drie kernpijlers: de relevantie van de content voor de zoekopdracht van de zoeker, de technische mogelijkheid om die content te crawlen en te indexeren, en de […]

Lees verder…

De 10 BESTE Gebroken Link Checker Tools voor jouw website

Gebroken links zijn de links die een 404-foutmelding tonen. Over het algemeen treedt dit op wanneer de website-eigenaren een wijziging aanbrengen of een pagina van de website verwijderen. Deze links worden ook wel dode links genoemd en zijn niet goed voor SEO en de persoon die de website bezoekt. Wanneer gebroken links beschikbaar zijn op […]

Lees verder…

Hoe is SEM gerelateerd aan SEO?

Raak jij ook in de war met het SEM- en SEO-concept? En heb je vragen over hoe ze verschillend zijn, maar toch met elkaar verbonden zijn? Maak je dan geen zorgen, dit artikel geeft je gedetailleerde informatie over SEM en SEO. Wat is SEM? Zoekmachinemarketing of SEM is een marketingstrategie die een marketeer helpt om […]

Lees verder…

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.