De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Ik zeg, linklove moet je delen

p>De laatste maanden ben ik zeer veel interessante artikelen tegen gekomen bij mij collega’s. Zo kwam ik op mf een artikel tegen waarin wordt aangegeven dat 58% van de online mediabestedingen naar paid search gaan, en dat is goed nieuws voor onze SEA specialisten. En onze SEO king die de squidoo goudmijn ontdekt heeft. Net […]

Lees verderā€¦

Keywords bepalen

Belangrijk bij de ranking van je site is het bepalen van keywords, trefwoorden. Op welke woorden je gevonden wilt worden is niet de juiste vraag. Je moet je afvragen: ‘Welk keyword gebruikt mijn doelgroep om naar mij te zoeken?’ […]

Lees verderā€¦

Technorati ranking verbeteren?

Technorati een van de populairste blog search engines kan voor aardig wat traffic zorgen. Ik zie ook steeds vaker mensen vanaf Technorati op deze blog belanden met termen als SEO, Pagerank, Zoekmachine Optimalisatie etc. etc. Nu heeft elke blog een bepaalde ranking die veelal gebaseerd is op het aantal backlinks vanaf andere blogs. Om enig […]

Lees verderā€¦

Nofollow Discussie

Ik kwam in mijn feedreader verschillende sites tegen die op het fenomeen nofollow ingaan. Nu zijn er discussies over het feit of je nofollow voor je comments moet gebruiken, zoals Roy hier vertelt, of dat je de nofollow voor interne links gebruikt. Zelf ben ik er nog niet helemaal uit deze discussie, de argumenten die […]

Lees verderā€¦

Google ranking tussenstand

Deze SEO blog bestaat nu een goede 2 weken, en ik vond het dus wel eens tijd om de tussenstand op te maken wat betreft Google. Omdat ik kwa kennis erg veel weet / denk te weten is het dus wel leuk om te zien of de zoekmachine optimalisatie tips die ik jullie voorschotel ook […]

Lees verderā€¦

SEO penalty factoren

Over het krijgen van een penalty van Google zijn vele fabeltjes en mensen vragen steeds vaker met welke factoren ze rustig aan moeten doen om niet ineens in de supplemental results terecht te komen of om een penalty te voorkomen. Vaak genoeg krijg ik de volgende vragen: Tellen sites met PR 0 of 1 niet […]

Lees verderā€¦

Wie is je doelgroep?

Het belangrijkste bij het optimaliseren van uw website voor zoekmachines, is het bepalen van de doelgroep die je wilt bereiken. Je kunt wel zeggen ‘Ik wil iedereen bereiken’, maar dan is de kwaliteit van je bezoekers erg laag. Een slager heeft niks te zoeken op de website van een groothandel voor bakkers. Dit kost alleen […]

Lees verderā€¦

SEO van levensbelang

Kwam net een artikel tegen van great scott op SEOmoz.org. Hierin vertelt hij dat een bedrijf min of meer failliet is gegaan door het niet in de arm nemen van een SEO expert. Het verhaal gaat over een bedrijf dat barcode software maakt. De site had van de een op andere dag zeer weinig bezoekers […]

Lees verderā€¦

SEO gunstige paginaopmaak

Bij het starten van een website is het kiezen van de juiste structuur cruciaal. Alles draait om de leesbaarheid van je website voor de zoekmachine spider. Probeer zoveel mogelijk de niet relevante informatie als CSS en Javascript in aparte files te zetten. Je moet daarbij denken aan: <link rel=”stylesheet” type=”text/css” href=”http://www.uwwebsite.nl/style.css”/> i.p.v. <style type=”text/css”> <!– […]

Lees verderā€¦

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.