De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Google my Business voegt 4 nieuwe attributen toe

Google heeft in totaal vier nieuwe attributen die bedrijven aan hun GMB-notering kunnen toevoegen, rustig uitgerold. Google rolt vier nieuwe attributen uit die bedrijven kunnen gebruiken om hun Google My Business vermelding te laten opvallen in de zoekresultaten. Carrie Hill, een lokale zoekanalist bij Sterling Sky, Inc., meldt dat de volgende vier kenmerken zijn gaan […]

Lees verder…

Google voegt factchecks toe bij afbeeldingen in zoekresultaten

Foto’s en video’s zijn een ongelooflijke manier om mensen te helpen begrijpen wat er in de wereld gebeurt. Maar de kracht van visuele media heeft zijn valkuilen – vooral wanneer er vragen zijn over de oorsprong, de authenticiteit of de context van een beeld. Vanaf vandaag duiken we wereldwijd informatie op in Google Images om […]

Lees verder…

Google vindt elke dag meer dan 25 miljard spampagina’s.

De inspanningen van Google om spam buiten de zoekresultaten te houden, worden gedetailleerd beschreven in het jaarlijkse webspamrapport van het bedrijf, dat afgelopen week werdt gepubliceerd. Volgens het rapport is meer dan 99% van de zoekresultaten van Google spamvrij en het bedrijf doet er alles aan om dat zo te houden. Zo ontdekt het webspamteam […]

Lees verder…

Pagina ervaring: een nieuwe Google-rankingfactor

Google heeft een nieuw rangschikkingsalgoritme aangekondigd dat is ontworpen om webpagina’s te beoordelen op basis van de manier waarop gebruikers de interactie met een webpagina ervaren. Dat betekent dat als Google denkt dat uw websitegebruikers een slechte ervaring hebben met uw pagina’s, Google deze pagina’s mogelijk niet zo hoog rangschikt als nu het geval is. […]

Lees verder…

Populairste Google zoekopdrachten van 2019

Google heeft weer een lijst bekend gemaakt van de ‘trending zoekopdrachten’ van het afgelopen jaar. Deze lijst wordt ook wel Year in Search 2019 genoemd. Hierin zie je terug waar Nederlanders het meest naar zochten.  Naast onderwerpen die populair waren vind je ook de meest gezochte Nederlanders en veelgestelde vragen. Hieronder vind je de top […]

Lees verder…

Kijk mee in de marketingkeuken van Drukbedrijf.nl

Drukbedrijf.nl is een webshop waar je alles op alles kunt laten drukken. We zijn een gestaag groeiend bedrijf dat behoort tot de top van Nederland. Niet onbelangrijk is dat onze klanten ook nog eens erg tevreden zijn met onze prestaties. Maar hoe komt het nou dat wij zo groeien? Voor elk bedrijf is online marketing […]

Lees verder…

De 3 grootste tegenvallers bij opzetten webwinkel

Uit onderzoek van Postbedrijf PostNL blijkt dat beginnende webwinkeliers zich nogal verkijken op de benodigde tijd, complexiteit en geld dat nodig is bij het opzetten van een webwinkel.

Wat zijn de 3 grootste tegenvallers en hoe kan je dit voorkomen? […]

Lees verder…

Slim Googelen, hoe doe je dat?

We doen het dagelijks; Googelen. Op zoek naar dat ene stukje informatie dat antwoord moet geven op de vraag die we hebben. Maar het is best lastig om tussen al die resultaten het juiste antwoord te vinden. Hoe kun je nu slim zoeken en het juiste antwoord zo snel mogelijk vinden? Slim Googelen? Gebruik onderstaande […]

Lees verder…

Trends en cijfers zoekgedrag 2015

Tijdens het Consumer Search Behavior Event in Londen eind oktober is er een aantal interessante onthullingen gedaan over het zoekgedrag van consumenten. Doordat consumenten steeds meer gebruik maken van mobiele apparaten en Google zijn algoritmen en functionaliteiten continue verandert, verandert daarmee ook het zoekgedrag. In dit artikel worden de laatste zoektrends in zoekmachines blootgelegd. […]

Lees verder…

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.