De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

5 SEO Tips voor snellere resultaten

SEO gaat zeker over het spelen van het lange spel. Maar af en toe zijn er wat kleine veranderingen die een groot verschil maken… snel. Hier zijn een paar tips voor korte termijn SEO resultaten. 1. Controleer of je inhoud van zoekmachines blokkeert Controleer of het robots.txt-bestand van jouw website geen grote pagina’s, mappen of […]

Lees verder…

Google brengt officieel zijn Web Stories uit voor WordPress Plugin

Twee en een halve maand na de lancering van zijn publieke beta heeft Google zijn Web Stories voor WordPress-plugin uitgebracht. Tot nu toe heeft de plugin meer dan 10.000 actieve installaties en heeft hij een solide vijfsterrenclassificatie van vijf reviews gekregen. Google creëerde het Web Stories-formaat via zijn AMP-project om uitgevers in staat te stellen […]

Lees verder…

5 redenen om SEO voorrang te geven op betaalde mediacampagnes

Betaalde media kunnen goede resultaten opleveren, maar SEO is een krachtige tool die net zo effectief is tegen minder kosten voor jouw bedrijf. In dit artikel geeft de strategie en marketing specialist van Elevation Marketing 5 redenen waarom SEO belangrijker is voor je bedrijf dan betaalde mediacampagnes. Samenvatting: De meeste marketeers combineren SEO en betaalde […]

Lees verder…

Posted in SEO

Apple lanceert mogelijk binnenkort eigen zoekmachine

De onderstaande veranderingen wijzen erop dat Apple mogelijk binnenkort een zoekmachine lanceert. Veranderingen in Spotlight Search op iOS en iPadOS 14 beta Een belangrijke update van de Applebot-ondersteuningspagina Een toename van crawlen door AppleBot Al enkele jaren worden berichten naar buiten gebracht dat Google miljarden dollars betaalt aan Apple om de standaard zoekmachine op Safari […]

Lees verder…

Posted in SEO

29 Vragen die je kunt stellen aan potentiële SEO-klanten

Laat jij jouw SEO-expertise zien? Laat jouw potentiële SEO-klanten zien dat je weet wat je doet door de meeste (of alle) vragen te stellen. Dus, je wilt graag wat nieuwe klanten winnen? Zorg ervoor dat je genoeg vragen stelt – en de juiste vragen. Dat lijkt misschien contra-intuïtief, maar overweeg dit: Er is een goede […]

Lees verder…

Hoe is SEM gerelateerd aan SEO?

Raak jij ook in de war met het SEM- en SEO-concept? En heb je vragen over hoe ze verschillend zijn, maar toch met elkaar verbonden zijn? Maak je dan geen zorgen, dit artikel geeft je gedetailleerde informatie over SEM en SEO. Wat is SEM? Zoekmachinemarketing of SEM is een marketingstrategie die een marketeer helpt om […]

Lees verder…

Google’s Search Quality Raters hebben geen directe invloed op de rangschikking van de zoekmachines.

Google publiceerde een gedetailleerde uitleg over hoe wijzigingen in de zoekresultaten intern worden geëvalueerd voordat ze worden uitgerold naar de gebruikers. Danny Sullivan, Public Liaison for Search van Google, gaat in op de rol van zoekkwaliteitsbeoordelaars en hoe hun evaluaties worden verwerkt in algoritme-updates. Elk jaar worden er duizenden wijzigingen in de zoekalgoritmen van Google […]

Lees verder…

SEO-resultaten verbeteren met Social Media

In tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht, hebben sociale media wel degelijk een verband met SEO, maar niet direct. Hieronder vind je praktische social media tips over hoe je SEO met sociale media kunt verbeteren. Publiceer inhoud van hoge kwaliteit SEO is zich blijven ontwikkelen, en Search marketing is niet meer wat het vroeger was. Google-bots […]

Lees verder…

Posted in SEO

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.