De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

De verschillen tussen de zoekresultaten van mobiel en desktop

De zoekresultaten in zoekmachines als Google worden ook wel ā€˜Search Engine Results Pageā€™ genoemd of ā€˜SERPā€™ als afkorting.Ā Uit onderzoek is gebleken dat er een aantal verschillen bestaat in de SERP op verschillende soorten devices. Maar gemiddeld 13% van de websites behoudt dezelfde positie op de desktop als op een mobiel. Er ontstaan verschillen door de […]

Lees verderā€¦

Posted in SEO

5 SEO tips die het verschil maken

Hieronder vind je 5 SEO tips die een positieve invloed hebben op jouw website. 1. Gestructureerde data is belangrijk Door gebruik te maken van gestructureerde data in jouw website kunnen algoritmes van zoekmachines makkelijker de content begrijpen. Het gevolg hiervan is dat jouw site meer kans maakt om hoger te eindigen in de zoekresultaten. 2. […]

Lees verderā€¦

Posted in SEO

Proseo 19 jaar Search Specialist. Toen en nu

Proseo viert deze maand het feit dat zij 19 jaar bestaat. Wat in 1999 begon als een start-up op een zolderkamer in Hillegom, is uitgegroeid tot een bedrijf met door de wol geverfde Senior specialisten. In 1999 wasĀ zoekmachine optimalisatie (SEO) nog een vrij onbekend fenomeen, Google Search bestond toen ook nog maar 1 jaar. In […]

Lees verderā€¦

Posted in SEO

SEO en UX: 5 tips voor betere resultaten

Wat hebben SEO en UX (User Experience) met elkaar te maken? Misschien wel meer dan je doet vermoeden. Ook al zijn SEO en UX voor online marketeers bekende begrippen, de relatie tussen beiden is niet altijd even duidelijk. Ā Waar het op neerkomt is, hoe beter de gebruikersvriendelijkheid (UX) van de website, hoe groter de kans […]

Lees verderā€¦

Posted in SEO

Nieuwe website? Vergeet SEO niet!

Elke organisatie vernieuwt om de zoveel jaar de website. Dat moet ook wel omdat trends en technologieĆ«n continue veranderen. Bovendien kan een nieuwe uitstraling van de organisatie een reden zijn om de oude site te vervangen. Ondanks alle mooie ideeĆ«n en de bruisende energie van de betrokkenen om een nieuwe website te ontwikkelen, is het […]

Lees verderā€¦

Posted in SEO

Waarom Google Mijn Bedrijf belangrijk is voor SEO

Je wilt met je bedrijf zo goed mogelijk vindbaar zijn in Google. Het eerste waar je dan aan denkt isĀ zoekmachine optimalisatie (SEO) en Google AdWords. Maar denk je ook aan Google Mijn Bedrijf? Waarschijnlijk niet. Ons advies is om dat wel te doen, want Google Mijn Bedrijf is belangrijker dan je denkt. Een Google bedrijfspagina, […]

Lees verderā€¦

Posted in SEO

3 praktische voorbeelden om je SEO doelen te meten

Je hebt energie en geld geĆÆnvesteerd om je website beter vindbaar te krijgen in zoekmachines, maar hoe weet je of dit ook iets heeft opgeleverd? Hiervoor zal je SEO doelen moeten meten. Vragen als: “Is je website beter vindbaar geworden? Wordt je website gevonden door de juiste doelgroep? En levert het ook conversies op?”. Hier […]

Lees verderā€¦

Posted in SEO

Verbeter je SEO met Google Search Console

Google Search Console is de gratis Must-have tool om je website optimaal te laten presteren Google Search Console is de gratis tool van Google waarmee je jouw website optimaal laat presteren. Een absolute must-have tool die vertelt of jouw website voldoet aan de richtlijnenĀ die Google Search stelt Ā en geeft vervolgens aan waar je de website […]

Lees verderā€¦

Posted in SEO

Google Ranking Factoren: Focus op intentie en relevantie

De traditionele Google Ranking Factoren als linkpopulariteit en hetĀ herhalend verwerken van primaire zoekwoorden in de titels en bodytekst, worden steeds minder belangrijk. Daarmee verdwijnen voor SEO-marketeers de bekende handvatten om websites te optimaliseren voor Google. Wil je bovenaan in de organische zoekresultaten van Google terecht komen? Dan moet het stuur drastisch om. Dat blijkt uit […]

Lees verderā€¦

Posted in SEO

SEO Trends voor 2017 die elke SEO expert moet weten

Nog even en we sluiten het jaar 2016 af. Zoals altijd het moment om vooruit te blikken naar de nieuwe SEO trends voor 2017. Het zal natuurlijk niemand verbazen dat Google de ingeslagen weg van Mobile First ook in 2017 zal blijven bewandelen. Sterker nog, naast responsive design en mobielvriendelijkheid, zal Google steeds meer rekening […]

Lees verderā€¦

Posted in SEO

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.