De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

10 manieren om AI in te zetten voor SEO

In de snel veranderende wereld van SEO is generatieve AI een game-changer die met name grote websites met complexe technische uitdagingen helpt. Met geavanceerde gegevensanalyse, trendvoorspelling, contentcreatie en taakautomatisering verandert generat… […]

Lees verder…

Posted in SEO

Hoe je AI-afbeeldingen kunt inzetten voor SEO

Het gebruik van AI-beeldgeneratie transformeert de manier waarop bedrijven SEO benaderen. Met tools zoals ChatGPT en AI-beeldgeneratoren kunnen marketeers gegevensanalyse verbeteren, copywriting verbeteren en originaliteit toevoegen aan hun websites. D… […]

Lees verder…

Posted in SEO

Google’s Reviews Update november 2023

Google is 8 november begonnen met het uitrollen van de Reviews Update. In dit artikel lees je wat er nieuw is en hoe je het beste met deze update kunt omgaan. Wat is er nieuw aan deze update? Deze update wordt niet langer door Google wordt bevestigd. Daarnaast zegt Google dat de update op een […]

Lees verder…

Posted in SEO

SEO-valkuilen bij het migreren van je websiteplatform

Het migreren naar een nieuw websiteplatform kan een spannende kans zijn voor bedrijven om te groeien en nieuwe technologieën te omarmen. Het brengt echter ook aanzienlijke SEO-risico’s met zich mee die zorgvuldig moeten worden beheerd. In dit artikel z… […]

Lees verder…

Posted in SEO

Google’s Spam update oktober 2023

Google heeft onlangs de spam-update van oktober 2023 uitgerold, met als doel zoekresultaten te verbeteren door spam in verschillende talen te minimaliseren. Deze update richt zich specifiek op het bestrijden van cloaking, gehackte, automatisch gegenere… […]

Lees verder…

Posted in SEO

Waarom Trust Flow een belangrijke metric is voor SEO

In de wereld van SEO is een belangrijke metriek om in de gaten te houden Trust Flow (TF). Trust Flow meet de kwaliteit en reputatie van de backlinks van een site en kan variëren van 0 tot 100. Een hogere Trust Flow-score geeft zeldzamere en hogere kwal… […]

Lees verder…

Posted in SEO

Essentiële GA4-rapporten voor SEO-campagnes

Google Analytics is een populair platform voor het monitoren, meten en begrijpen van de betrokkenheid bij onze websites. Hoewel rapporten, soorten gegevens en specifieke functies door de jaren heen zijn veranderd, is het gebruik van het platform niet afgenomen. Nu Google Analytics’ Universal Analytics het einde van zijn levensduur heeft bereikt, is het tijd om […]

Lees verder…

Posted in SEO

Microsoft heeft AI-innovaties openbaar gemaakt, hoe mensen werken en zoeken

Microsoft heeft onlangs verschillende nieuwe AI-innovaties onthuld om de zoektechnologie te verbeteren en de productiviteit op de werkplek te verhogen. De belangrijkste aankondigingen zijn: Visueel zoeken in Bing Chat Bing Chat voor bedrijven Microsoft 365 Copilot De ontwikkelingen beloven intuïtievere zoek- en data-ervaringen en duiden op een verschuiving naar een toekomst waarin AI verder wordt […]

Lees verder…

Posted in SEO

Online Marketing verbeteren met ChatGPT

In de voortdurend evoluerende wereld van digitale marketing en SEO is het cruciaal om voorop te blijven lopen. Met de opkomst van AI-technologie, specifiek ChatGPT, hebben marketeers en SEO-professionals nu een krachtige tool waarmee waardevolle inform… […]

Lees verder…

Posted in SEO

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.