De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Google onthult op 24 mei nieuwe Google AdWords via livestream

Op 24 mei om 18:00 demonstreert Google de nieuwe versie van Google AdWords dat via een livestream wordt uitgezonden. De nieuwe versie bestaat hoofdzakelijk uit een redesign. Je kunt de livestream bijwonen door je in te schrijven op de website van Google. Al 15 jaar dezelfde interface Na 15 jaar is de bekende interface van Google […]

Lees verder…

Google AdWords update: De eerste resultaten

Google AdWords update: De eerste resultaten Het zal je vast niet ontgaan zijn. Eind februari 2016 is er een opvallende Google AdWords update doorgevoerd. De advertenties aan de rechterkant van de resultatenpagina zijn compleet verdwenen. Google toont nog maar maximaal zeven advertenties op de resultatenpagina in plaats van de oorspronkelijke elf. Vier bovenaan en drie onder […]

Lees verder…

Google AdWords: De kwaliteitsscore

google adwords de kwaliteitsscore

Over het algemeen wordt aangenomen dat de nummer #1 positie in Google AdWords gekocht kan worden als er maar genoeg wordt betaald. Dit is echter niet helemaal juist. Bij deze aanname wordt voorbij gegaan aan de kwaliteitsscore die Google binnen AdWords hanteert. Wat deze kwaliteitsscore precies is en hoe deze te beïnvloeden leest u hier! […]

Lees verder…

Ad Extensions van Google AdWords

ad extensions van google adwords

Sinds kort beschikt Google AdWords (tegenwoordig Google Ads) over een aantal nieuwe functies: Ad Extensions. Met Ad Extensions kunnen interactieve en visuele elementen worden toegevoegd aan de bekende AdWords advertenties. Zo kun je tegenwoordig aanbiedingen en productafbeeldingen tonen aan je bezoekers die de AdWords adertentie zien. Ook is het mogelijk om Google Maps op te […]

Lees verder…

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.