Infographics bieden de mogelijkheid om bedrijfsdata en onderzoeksresultaten op een fraaie en begrijpelijke manier te tonen.
Bekijk 6 handige online tools om zelf je eigen Infographics te maken. […]
Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel
lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.
Infographics bieden de mogelijkheid om bedrijfsdata en onderzoeksresultaten op een fraaie en begrijpelijke manier te tonen.
Bekijk 6 handige online tools om zelf je eigen Infographics te maken. […]
Wat is nu precies content marketing?
Het lijkt in ieder geval hét marketingbegrip van 2013 te worden. Is het de zoveelste buzz-term waar elke marketeer mee aan de slag moet? […]
Half januari 2011 was het dan zover: de nieuwe update van de Google PageRank (PR). We hebben er zo’n 9 maanden op moeten wachten, maar waar hebben we nu eigenlijk op moeten wachten? Op een schouderklopje. PR laat de waarde van een pagina t.o.v. andere pagina’s zien, maar heeft geen positief effect op de ranking […]
Vroeger moest je als ondernemer aan je naamsbekendheid werken. Want als mensen je merk en je product onthielden, dan zouden ze aan je denken op het moment dat ze behoefte aan dat product hadden. Het brein van de consument was een soort biologische zoekmachine die resultaten uitspuwde op het moment dat een behoefte voelbaar werd. […]
Over de Metatags is veel gezegd, zegt men veel en zal men veel blijven zeggen. Het liefst roept men dingen die interessant zijn of dat in ieder geval lijken. Prachtig onderwerp is de Metatag Description omdat die altijd als zeer belangrijk wordt gezien en omdat we er veel moeite in steken. Tijd om de zaken […]
Heel vaak komt de vraag voorbij of het beter is voor de ranking in Google als je website W3C valid is. Deze vraag is niet te beantwoorden met een ja of nee. W3C staat voor World Wide Web Consortium. Dit is een organisatie die webstandaarden voor het internet ontwerpt. Google houdt zich aan de W3C […]
Doel van SEO is opvallend in beeld komen. Bekend verhaal is dat we ons afvragen wat Big Boss Google doet met wat wij allemaal voor leuks verzinnen. Ander bekend verhaal is:
– We kijken gewoon hoe iemand anders opvallend in beeld komt.
– Daar is niets fout aan: de opbrengst van afkijken werkt pas weken later. […]
Gevonden worden begint met zeggen wie je bent. Dat doe je het best via de titel van je website: de Title Tag. Dit lijkt vrij basis maar de homepage van veel websites heeft op de blauwe balk ‘Home’ of ‘Welkom’ staan. Vraag Google NL naar Home en we krijgen 61.000.000 resultaten; en op 12.500.000 sites […]
Wat vind jij? Uit de eerste 15 reacties op onze poll blijkt dat de meningen behoorlijk zijn verdeeld. […]
Alweer 32 maanden geleden verscheen in SEO Handleiding het artikel Hoe werkt Pagerank? In het kort werkt PageRank (PR) zo: PR(A) = (1-d) + d (PR(T1)/C(T1) + … + PR(Tn)/C(Tn)) […]
Ontvang onze artikelen.