De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Begrijpen van zoekwoordkannibalisatie

John Mueller heeft recentelijk een heet hangijzer in de SEO-wereld besproken: keyword cannibalization (trefwoordkanibalisatie). Dit concept wordt vaak verkeerd begrepen, wat leidt tot verwarring onder digitale marketeers. Veel mensen denken dat het all… […]

Lees verder…

Tips over de lengte en diepte van content

In de snel veranderende wereld van digitale marketing is content koning, maar het evolueert. Terwijl we naar 2025 bewegen, is het spel veranderd, vooral met AI die de hoofdrol speelt in contentcreatie. Het wordt moeilijker voor SEO-professionals om bij… […]

Lees verder…

Google Richtlijnen Bijgewerkt

Google heeft onlangs zijn "Search Quality Evaluator Guidelines" bijgewerkt, een document dat kwaliteitsbeoordelaars helpt bij het beoordelen van de betrouwbaarheid en kwaliteit van websites. Deze update richt zich specifiek op het bepalen van… […]

Lees verder…

Is het nodig om AI content te labelen?

In het tijdperk van door AI gegenereerde inhoud is er een voortdurende discussie gaande over het al dan niet belangrijk is om dergelijke inhoud te labelen. Met 85,1% van de marketeers die nu AI gebruiken in hun contentproductie, is het duidelijk dat de… […]

Lees verder…

Verklaring van Google over AI-content in zoekresultaten

Google heeft een verklaring vrijgegeven over zijn aanpak van AI-gegenereerde content in de zoekresultaten. Leer hoe je voor hoge kwaliteit content kunt zorgen en goed kunt scoren met content waarbij de mens centraal staat. Google geeft de voorkeur aan hoogwaardige content, ongeacht of deze door mensen of machines wordt gegenereerd. Google adviseert uitgevers om nuttige, […]

Lees verder…

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.