Waar voldoet een goede advertentietekst aan

en hoe beperk je de SEA kosten.

Google onthult op 24 mei nieuwe Google AdWords via livestream

Op 24 mei om 18:00 demonstreert Google de nieuwe versie van Google AdWords dat via een livestream wordt uitgezonden. De nieuwe versie bestaat hoofdzakelijk uit een redesign. Je kunt de livestream bijwonen door je in te schrijven op de website van Google.
Nieuwe Google AdWords
Met het nieuwe Material Design uiterlijk komt Google AdWords in lijn met de overige apps als Gmail en Maps.

Al 15 jaar dezelfde interface

Na 15 jaar is de bekende interface van Google AdWords inmiddels verouderd. Het is onoverzichtelijk en niet geschikt voor mobiele apparaten. Daarom wil Google met het nieuwe uiterlijk de gebruikersvriendelijkheid verbeteren waardoor het op alle apparaten te gebruiken is. De nieuwe Google AdWords zal overigens alleen in vormgeving veranderen. Aan de functionaliteiten verandert er vooralsnog niets.

Over 12 to 18 maanden beschikbaar

Je zal nog wel geduld moeten hebben om de de nieuwe Google AdWords te kunnen gebruiken. Paul Feng, AdWords product management director bij Google verwacht dat de uitrol van de nieuwe Google AdWords pas over 12 tot 18 maanden zal plaatsvinden.

Inschrijven op de livestream

Wil je de demo live bijwonen? Schrijf je dan in op de website van Google. De livestream vindt plaatst op dinsdag 24 mei om 18:00 Nederlandse tijd. Inschrijven kan op: .

Handige SEO- en SEA tips per e-mail

Ontvang elke 3 weken bruikbare tips zodat jouw website nog beter vindbaar wordt.
Je kunt op elk moment weer uitschrijven.