De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Waar staat de Bounce Rate voor en hoe hoog mag die zijn?

Wat betekent een bouncepercentage? Het bouncepercentage is het percentage mensen dat op een pagina landt en deze verlaat zonder een specifieke actie uit te voeren. Dit wordt ook wel de bounce rate genoemd. In dit artikel behandelen we: Wat is een goed bouncepercentage? Is bounce rate een ranking factor? Bouncepercentage vs. Exitpercentage­­ Bouncepercentage in Google […]

Lees verder…

Posted in SEO

Waarom webhosting belangrijk is voor SEO

Goede webhosting zal je website niet bovenaan de zoekresultaten zetten, maar het is een voorwaarde voor sterke SEO-resultaten. Wil je een eenvoudige manier weten om de algemene prestaties van je website te versnellen en te verbeteren? Investeer in goede hosting. Website prestaties zijn een kritisch element dat kan helpen bij het verbeteren van je ranking, […]

Lees verder…

Posted in SEO

WordPress site instellingen die belangrijk zijn voor SEO

Wil je je WordPress website instellen voor beter verkeer en betere rankings? Zorg ervoor dat je deze site-instellingen volgt om je SEO te verbeteren. WordPress is een van de meest SEO-vriendelijke content management systemen van dit moment. Als je een WordPress website hebt, zijn er veel dingen die je kunt doen om je SEO te […]

Lees verder…

Posted in SEO

Google’s core update van september 2022

De data is binnen van de tracking tools en hier is wat deze tools laten zien met de laatste Google algoritme update. Op 12 september begon Google met het uitrollen van zijn tweede brede core algoritme update van dit jaar – de september 2022 core update. Daarnaast heeft Google besloten om nog een algoritme update […]

Lees verder…

Posted in SEO

Kom meer te weten over long-tail zoekwoorden

Wat zijn Long-tail zoekwoorden? Long-tail zoekwoorden zijn zeer specifieke zoekopdrachten die de neiging hebben om relatief lage zoekvolumes te hebben. Hoewel gebruikers er minder vaak naar zoeken, maken long-tail zoekwoorden een groot percentage uit van de totale zoekopdrachten wanneer ze bij elkaar worden opgeteld. De term “long tail” werd oorspronkelijk gebruikt voor niche producten op […]

Lees verder…

Posted in SEO

Wat betekent Freshness of content (en hoe je het kan toepassen)

Zorg ervoor dat jouw content geschikt is voor het doel wanneer het op de zoekmachine resultaten verschijnt. Lees over de soorten zoekopdrachten waarop Google “freshness” toepast. Zal het regelmatig publiceren van nieuwe artikelen of het updaten van oude blog posts je helpen beter te ranken? Misschien, maar niet alleen door de datum of frequentie te […]

Lees verder…

Posted in SEO

Wat je kunt leren van backlinks van je concurrent

Concurrerende backlink onderzoek is een van de eerste stappen in je eigen linkbuilding strategie. Of het uitzoeken wat er nodig is om de organische ranking van je concurrenten te bereiken. Links zijn zeker niet het enige ranking signaal, maar ze zijn nog steeds een van de meest krachtige factoren (zo niet de meest krachtige). Wanneer […]

Lees verder…

Posted in SEO

6 Essentiële On-Page SEO-factoren – Deel 1

Bij On-Page SEO worden content, tags en interne links van een pagina aangepast om de zichtbaarheid te verbeteren. In dit artikel worden 6 factoren besproken om de jouw website te optimaliseren. Wanneer je met zoekmachine optimalisatie (SEO) aan de slag gaat zul je merken dat dit een doorlopend proces is. Er is geen punt waarop […]

Lees verder…

Posted in SEO

Tips voor mobiele optimalisatie

Het is alweer een tijdje geleden dat Google zijn mobile-first index begon uit te rollen. Toen dit voor het eerst werd aangekondigd, haastten SEO-specialisten zich om ervoor te zorgen dat hun site in overeenstemming was met Google’s Core Web Vitals en richtlijnen voor mobiele ontwikkeling. Optimaliseren voor het mobiele web is een heel uitgebreid onderdeel […]

Lees verder…

Posted in SEO

Hoe je broken links vindt en repareert

In dit artikel lees je waarom interne links belangrijk zijn voor SEO. Ook krijg je tips hoe je broken links kan vinden en hoe je ze kan repareren. Als je een website beheert, is het belangrijk om regelmatig te controleren op broken interne links. Broken interne links kunnen bezoekers frustreren en ervoor zorgen dat ze […]

Lees verder…

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.