De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

5 SEO tools die je niet wilt missen

Als je zelf aan de slag wilt met SEO, kun je vast wel een paar (gratis) SEO tools gebruiken. Dit artikel geeft uitleg aan 5 verschillende tools. Elk gespecialiseerd in een deelgebied van SEO en zijn samen prima naast elkaar te gebruiken. SEO tools besparen tijd en zijn up-to-date Zoekmachine optimalisatie (SEO) is tegenwoordig een […]

Lees verder…

Schrijf ‘Mobile First’ content die goed gevonden wordt in Google

Het zal niemand verbazen, maar het ‘Mobile First’-principe van Google speelt steeds vaker een rol bij het bepalen van posities in zoekmachines. Webpagina’s die geoptimaliseerd zijn voor mobiele apparaten krijgen van Google de voorkeur boven de ‘volle’ en daardoor bijna onleesbare desktoppagina’s. Toch moeten de webpagina’s beschikken over een ruime hoeveelheid relevante content om gevonden […]

Lees verder…

De 5 meest gemaakte linkbuilding fouten door marketeers

Linkbuilding. Het lijkt zo makkelijk. Bezoek een flink aantal linkpagina’s en webportalen (bijv. startpagina.nl) en meld je website daar aan. Klaar zou je denken. Maar pas op! Want linkbuilding toepassen op een verkeerde manier kan ook schade aan de vindbaarheid toebrengen. Voorkom deze 5 meest gemaakte linkbuilding fouten door marketeers. Waarom linkbuilding? Het verkrijgen van […]

Lees verder…

Geschikte zoekwoorden vinden in 5 stappen

Uit recent onderzoek van Ascend2 blijkt dat online marketeers moeite hebben met het vinden van geschikte zoekwoorden voor SEO. Toch hoeft het niet al te ingewikkeld te zijn wanneer je de onderstaande 5 stappen volgt: Maak een buyer persona Verdiep je in de buyer journey Bepaal de zoekwoorden Verwerk de zoekwoorden in de content Analyseer de zoekwoorden […]

Lees verder…

Verbeter je SEO met Google Search Console

Google Search Console is de gratis Must-have tool om je website optimaal te laten presteren Google Search Console is de gratis tool van Google waarmee je jouw website optimaal laat presteren. Een absolute must-have tool die vertelt of jouw website voldoet aan de richtlijnen die Google Search stelt  en geeft vervolgens aan waar je de website […]

Lees verder…

Https vanaf februari 2017 nog belangrijker in Google

Https wordt een kritische factor voor Google wanneer je klantgegevens verzamelt Het internet moet veiliger. Deze boodschap benadrukt Google nogmaals eind december 2016 op zijn blog. Google schrijft: ”https installeren voor je website is belangrijk, maar het wordt een kritische factor wanneer je klantgegevens verzamelt”. Het ontbreken van een beveiligde verbinding zal dus consequenties gaan […]

Lees verder…

Google Ranking Factoren: Focus op intentie en relevantie

De traditionele Google Ranking Factoren als linkpopulariteit en het herhalend verwerken van primaire zoekwoorden in de titels en bodytekst, worden steeds minder belangrijk. Daarmee verdwijnen voor SEO-marketeers de bekende handvatten om websites te optimaliseren voor Google. Wil je bovenaan in de organische zoekresultaten van Google terecht komen? Dan moet het stuur drastisch om. Dat blijkt uit […]

Lees verder…

Handige SEO- en SEA tips per e-mail

Ontvang elke 3 weken bruikbare tips zodat jouw website nog beter vindbaar wordt.
Je kunt op elk moment weer uitschrijven.