De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Je AdWords verkopersbeoordelingen zijn verdwenen. Wat nu?

Onlangs heeft Google besloten om de verkopersbeoordelingen bij de  AdWords advertenties (tegenwoordig Google Ads advertenties) pas te tonen nadat 150 beoordelingen van klanten zijn geregistreerd. Vijfmaal meer dan voorheen. Toen waren 30 beoordelingen al voldoende om de gele beoordelingssterren te mogen tonen. Het kan niet anders dan dat veel adverteerders de dupe zijn geworden omdat […]

Lees verder…

Google AdWords update: De eerste resultaten

Google AdWords update: De eerste resultaten Het zal je vast niet ontgaan zijn. Eind februari 2016 is er een opvallende Google AdWords update doorgevoerd. De advertenties aan de rechterkant van de resultatenpagina zijn compleet verdwenen. Google toont nog maar maximaal zeven advertenties op de resultatenpagina in plaats van de oorspronkelijke elf. Vier bovenaan en drie onder […]

Lees verder…

Google AdWords: De kwaliteitsscore

google adwords de kwaliteitsscore

Over het algemeen wordt aangenomen dat de nummer #1 positie in Google AdWords gekocht kan worden als er maar genoeg wordt betaald. Dit is echter niet helemaal juist. Bij deze aanname wordt voorbij gegaan aan de kwaliteitsscore die Google binnen AdWords hanteert. Wat deze kwaliteitsscore precies is en hoe deze te beïnvloeden leest u hier! […]

Lees verder…

Handige SEO- en SEA tips per e-mail

Ontvang elke 3 weken bruikbare tips zodat jouw website nog beter vindbaar wordt.
Je kunt op elk moment weer uitschrijven.