De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

De 5 meest gemaakte linkbuilding fouten door marketeers

Linkbuilding. Het lijkt zo makkelijk. Bezoek een flink aantal linkpagina’s en webportalen (bijv. startpagina.nl) en meld je website daar aan. Klaar zou je denken. Maar pas op! Want linkbuilding toepassen op een verkeerde manier kan ook schade aan de vindbaarheid toebrengen. Voorkom deze 5 meest gemaakte linkbuilding fouten door marketeers. Waarom linkbuilding? Het verkrijgen van […]

Lees verder…

Waarom Google Mijn Bedrijf belangrijk is voor SEO

Je wilt met je bedrijf zo goed mogelijk vindbaar zijn in Google. Het eerste waar je dan aan denkt is zoekmachine optimalisatie (SEO) en Google AdWords. Maar denk je ook aan Google Mijn Bedrijf? Waarschijnlijk niet. Ons advies is om dat wel te doen, want Google Mijn Bedrijf is belangrijker dan je denkt. Een Google bedrijfspagina, […]

Lees verder…

Geschikte zoekwoorden vinden in 5 stappen

Uit recent onderzoek van Ascend2 blijkt dat online marketeers moeite hebben met het vinden van geschikte zoekwoorden voor SEO. Toch hoeft het niet al te ingewikkeld te zijn wanneer je de onderstaande 5 stappen volgt: Maak een buyer persona Verdiep je in de buyer journey Bepaal de zoekwoorden Verwerk de zoekwoorden in de content Analyseer de zoekwoorden […]

Lees verder…

Hoe je earned media toepast voor je linkbuilding

Earned media is misschien wel de meest effectieve vorm van linkbuilding om kwalitatieve links naar je website te krijgen. En we weten allemaal: hoe meer links je ontvangt van respectabele websites, hoe beter dat is voor je vindbaarheid in Google. Welke stappen moet je ondernemen om earned media succesvol toe te kunnen passen? En welke kanalen […]

Lees verder…

Https vanaf februari 2017 nog belangrijker in Google

Https wordt een kritische factor voor Google wanneer je klantgegevens verzamelt Het internet moet veiliger. Deze boodschap benadrukt Google nogmaals eind december 2016 op zijn blog. Google schrijft: ”https installeren voor je website is belangrijk, maar het wordt een kritische factor wanneer je klantgegevens verzamelt”. Het ontbreken van een beveiligde verbinding zal dus consequenties gaan […]

Lees verder…

Google Ranking Factoren: Focus op intentie en relevantie

De traditionele Google Ranking Factoren als linkpopulariteit en het herhalend verwerken van primaire zoekwoorden in de titels en bodytekst, worden steeds minder belangrijk. Daarmee verdwijnen voor SEO-marketeers de bekende handvatten om websites te optimaliseren voor Google. Wil je bovenaan in de organische zoekresultaten van Google terecht komen? Dan moet het stuur drastisch om. Dat blijkt uit […]

Lees verder…

Handige SEO- en SEA tips per e-mail

Ontvang elke 3 weken bruikbare tips zodat jouw website nog beter vindbaar wordt.
Je kunt op elk moment weer uitschrijven.