De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

De verschillen tussen de zoekresultaten van mobiel en desktop

De zoekresultaten in zoekmachines als Google worden ook wel ‘Search Engine Results Page’ genoemd of ‘SERP’ als afkorting. Uit onderzoek is gebleken dat er een aantal verschillen bestaat in de SERP op verschillende soorten devices. Maar gemiddeld 13% van de websites behoudt dezelfde positie op de desktop als op een mobiel. Er ontstaan verschillen door de […]

Lees verder…

5 Google Ads tips

Hieronder vind je 5 tips die handig zijn bij het beheer van een advertentie in Google Ads. 1. Kies het juiste zoektype voor zoekwoorden Breed zoeken Standaard worden er brede zoekwoorden gebruikt in Google Ads. Met dit zoekwoordtype geef je veel controle uit handen. Je laat hiermee het systeem bepalen of een zoekopdracht mogelijk relevant […]

Lees verder…

Google ondersteunt niet langer rel=next/prev markup

In maart kondigde Google aan dat de zoekmachine de rel=next/prev markup als indexeringssignaal afschaft. Deze paginering attributen worden gebruikt om de relatie tussen een serie pagina’s duidelijk te maken aan zoekmachines. Google wil met deze indexering stoppen omdat studies aantoonden dat gebruikers houden van inhoud die uit één pagina bestaat. Je zou de  rel=next/prev-opmaak wellicht […]

Lees verder…

5 SEO tips die het verschil maken

Hieronder vind je 5 SEO tips die een positieve invloed hebben op jouw website. 1. Gestructureerde data is belangrijk Door gebruik te maken van gestructureerde data in jouw website kunnen algoritmes van zoekmachines makkelijker de content begrijpen. Het gevolg hiervan is dat jouw site meer kans maakt om hoger te eindigen in de zoekresultaten. 2. […]

Lees verder…

SEO en UX: 5 tips voor betere resultaten

Wat hebben SEO en UX (User Experience) met elkaar te maken? Misschien wel meer dan je doet vermoeden. Ook al zijn SEO en UX voor online marketeers bekende begrippen, de relatie tussen beiden is niet altijd even duidelijk.  Waar het op neerkomt is, hoe beter de gebruikersvriendelijkheid (UX) van de website, hoe groter de kans […]

Lees verder…

Interne links: 6 tips om beter gevonden te worden

Interne links zijn hyperlinks binnen dezelfde website. Deze koppelingen verbinden pagina’s op een logische manier met elkaar wat prettig is voor websitebezoekers. Bijvoorbeeld, in dit artikel geven we tips over interne links. Een onderdeel van zoekmachine optimalisatie. Het is dus niet onlogisch om een verwijzing te maken naar de pagina  ‘zoekmachine optimalisatie’ en hiervoor een interne […]

Lees verder…

Nieuwe website? Vergeet SEO niet!

Elke organisatie vernieuwt om de zoveel jaar de website. Dat moet ook wel omdat trends en technologieën continue veranderen. Bovendien kan een nieuwe uitstraling van de organisatie een reden zijn om de oude site te vervangen. Ondanks alle mooie ideeën en de bruisende energie van de betrokkenen om een nieuwe website te ontwikkelen, is het […]

Lees verder…

Google Search Console 2018: wat is er nieuw?

Google Search Console (‘GSC’) is een van de gratis tools van Google en is onmisbaar voor iedereen die nauwkeurige inzichten wil hebben in de organische prestaties van zijn site in de zoekmachine. Het toont onder meer het aantal klikken, vertoningen, CTR en posities op zoekwoord- en paginaniveau. Hierdoor ben je in staat om relaties te […]

Lees verder…

Zo schrijf je goede title tags en meta descriptions voor SEO

Wil je meer bezoek halen uit je zoekresultaten? Vergeet dan niet een aantrekkelijke title tag en meta description te schrijven voor je webpagina. Met deze meta tags vertel je namelijk heel precies aan de zoekmachines waar de pagina over gaat. Bovendien zorgen verleidelijke titels en omschrijvingen dat bezoekers  sneller op het zoekresultaat klikken. Wil je weten […]

Lees verder…

Houd je kennis op peil

Ontvang elke 4 weken handige SEO- en SEA tips.
Je kunt op elk moment uitschrijven.