De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Meest gestelde SEO vragen – Linkbuilding & Content

Linkbuilding Linkbuilding is een essentieel onderdeel van een SEO-strategie. Hieronder lees je meer over dit onderwerp. Wat is Linkbuilding? Met linkbuilding wordt bedoeld dat je zoveel mogelijk links probeert te krijgen van andere websites die naar jouw website linken. Een link krijgen vanaf een andere website naar jouw website wordt ook wel een backlink genoemd. […]

Lees verder…

Kom meer te weten over SEO Audits

Wat is een SEO audit? Het is een term die veel gebruikt wordt, maar wat is nu eigenlijk een SEO audit? SEO (Search Engine Optimization) is een vrij brede discipline, en als zodanig wordt ‘SEO audit’ vaak gebruikt als een containerbegrip dat kan verwijzen naar een aantal verschillende soorten audits. In dit artikel zullen we […]

Lees verder…

Meest gestelde SEO vragen – Deel 3

Technisch Welke PageSpeed Score moet ik nastreven? Google heeft de PageSpeed Insight-tool ontwikkeld om de snelheid van websites te meten. Daarbij is het belangrijk om op te merken dat de pagespeed al enige tijd een ranking factor is. Een vraag die vaak gesteld wordt, is: ‘Welke pagespeed is voldoende?’ Het is aan te bevelen om […]

Lees verder…

Hoe je Google Trends kunt gebruiken voor een zoekwoorden analyse

Aangezien online content zich blijft ontwikkelen als de primaire bron van informatie voor veel mensen, is het relevanter dan ooit om te weten welke zoekwoorden je in je tekst moet plaatsen. Of het nu gaat om een officiële zakelijke webpagina of een sociale-mediaplatform, voor elke site is het van belang om een zoekwoorden analyse uit […]

Lees verder…

SEO voor landingspagina’s – Beste manieren om te ranken

SEO voor landingspagina’s Landingspagina’s zijn doorgaans bedoeld om bezoek naar de website te brengen en een conversie te laten ontstaan. Je krijgt weinig conversies via jouw landingspagina als niemand hem kan vinden. Ook als die pagina niet geoptimaliseerd is om de juiste doelgroep te bereiken, levert deze pagina minder conversies op. Marketeers weten dat effectieve […]

Lees verder…

Meest gestelde SEO vragen – Algemeen deel 2

Wat zijn de belangrijkste ranking factoren van Google? In 2016 bevestigde Google zijn top 3 ranking factoren: links, content en RankBrain. Het optimaliseren van deze factoren komt neer op het creëren van goede content waar andere websites graag naar willen linken. Dit moet een website zijn die Google kan beoordelen als het beste resultaat voor […]

Lees verder…

Meest gestelde SEO vragen – Algemeen

Als je begint met SEO en op zoek bent naar verbetering van de prestaties van je website, dan is de kans groot dat je veel vragen hebt. Om je te helpen, vind je in dit artikel de drie meest gestelde vragen over SEO beantwoord. Ranking in Google uitgelegd Google keyword ranking is de positie die […]

Lees verder…

4 velden in Google My Business die invloed hebben op de ranking

Met zoveel aanpassingsopties in jouw Google My Business-profiel kan het moeilijk zijn om te beslissen waarop je je moet focussen. Maar als het gaat om de ranking in de zoekresultaten, zijn er eigenlijk maar vier velden die invloed hebben op de ranking in de local pack (lokale resultaten) van Google. In dit artikel bespreken we […]

Lees verder…

SEO tips voor Web Stories in WordPress

Web Stories voor WordPress is een nieuwe plugin ontwikkeld door Google. In dit artikel krijg je handige SEO-tips bij het maken van Web Stories in WordPress. Met de Web Stories plugin in WordPress kun je schermvullende, klikbare en boeiende visuele verhalen maken die worden aangedreven door AMP-technologie. Het installatieproces van de Web Stories for WordPress-plugin […]

Lees verder…

Googles Rich Results Test Tool ondersteunt article markup

Google werkt zijn Rich Results Test Tool bij met ondersteuning voor article structured data markup. Wat zijn Rich Results? Rich Results zijn extra toevoegingen aan de Google zoekresultaten pagina. Rich Results kunnen carrousels, afbeeldingen of andere niet-tekstuele elementen bevatten. Google’s Rich Results Test Tool Website beheerders kunnen nu gebruik maken van Google’s Rich Results Test […]

Lees verder…

Houd je kennis op peil

Ontvang elke 4 weken handige SEO- en SEA tips.
Je kunt op elk moment uitschrijven.