De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Evaluatie van de Core Web Vitals

Wat zijn Core Web Vitals? Voor iedereen die nog niet bekend is met de Core Web Vitals – het zijn drie getallen die Google zal gebruiken om de ervaring van de pagina’s te beoordelen. En ergens in 2021 zal het een officiële rangschikkingsfactor worden. Snelheid is al lang een officiële ranking factor, maar met de […]

Lees verder…

SEO-resultaten verbeteren met Social Media

In tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht, hebben sociale media wel degelijk een verband met SEO, maar niet direct. Hieronder vind je praktische social media tips over hoe je SEO met sociale media kunt verbeteren. Publiceer inhoud van hoge kwaliteit SEO is zich blijven ontwikkelen, en Search marketing is niet meer wat het vroeger was. Google-bots […]

Lees verder…

Bereid je voor op mobile-first indexering

Wat is Mobile-first indexering? Het houdt in dat de mobiele versie van je website de basis wordt voor wat Google in zijn index opneemt en het uitgangspunt voor de ranking. Al enkele jaren houdt Google zich bezig met mobile-first indexering. Ze hebben mobile-first indexering ingeschakeld voor de meeste van de huidige gecrawlde sites, en heeft […]

Lees verder…

Google’s nieuwe ranking factor: Core Web Vitals

Google heeft aangekondigd dat er in 2021 een nieuwe ranking factor in gebruik wordt genomen: Core Web Vitals. Google heeft dit officieel bekend gemaakt omdat ze webmasters willen aanmoedigen om op voorhand wijzigingen aan te brengen aan hun site. In dit artikel wordt besproken wat deze nieuwe ranking factoren zijn, met welke tools je kunt […]

Lees verder…

Technische SEO tips

Technische SEO helpt je om een solide basis te creëren en ervoor te zorgen dat jouw site kan worden gecrawled en geïndexeerd. Met de tool Screaming Frog kun je veel technische SEO punten controleren. Structuur Gebruik een SEO-vriendelijke URL-structuur Een SEO-vriendelijke URL-structuur maakt het makkelijker voor zoekmachines om jouw pagina’s te crawlen en te begrijpen […]

Lees verder…

Hoe Google searchspam heeft bestreden

Het is Google’s doel om ervoor te zorgen dat gebruikers de best mogelijke resultaten krijgen wanneer ze naar Google Search gaan. Helaas is er op het web ook storende content die “webspam” wordt genoemd. Voor mensen die op zoek zijn naar nuttige informatie kan webspam deze ervaring verslechteren. Google heeft een aantal teams die voorkomen […]

Lees verder…

Google’s Core Update – Mei 2020

Op 4 mei bevestigde Google’s Danny Sullivan dat ze de tweede Core zoekalgoritme-update van dit jaar uitrollen. Deze heet de “May 2020 Core Update.” Zoals alle Core Updates was dit een wereldwijde update en was het niet specifiek voor een regio, taal of categorie van websites. Het is een klassieke “brede Core Update” die Google […]

Lees verder…

Linkbuilding voor SEO

Wat is Linkbuilding? Linkbuilding is een belangrijk onderdeel van elke succesvolle SEO-strategie die inhoudt dat andere websites naar de jouw website moeten linken. Je kunt links beschouwen als stemmen van andere websites. Hoe meer hoogwaardige links die naar jouw website verwijzen, hoe hoger je zou moeten scoren in Google, en dus hoe hoger het niveau […]

Lees verder…

Tips en info over Page Speed

In dit artikel kom je meer te weten over Page Speed en krijg je tips hoe je de laadtijd van je website kan versnellen. Wat is Page Speed? Page Speed is de tijd die een webpagina nodig heeft om te laden. De laadsnelheid van een webpagina is afhankelijk van verschillende onderdelen zoals de webserver, de […]

Lees verder…

Google’s zoekalgoritme mogelijk onthult aan een SEO specialist

Google is betrokken bij een rechtszaak die ertoe kan leiden dat het bedrijf zijn lang bewaakte algoritmegeheimen prijsgeeft. Als onderdeel van de rechtszaak heeft Google een ultimatum gekregen van de Britse rechtbanken om het bewijs in te trekken voor zijn verdediging of de details van zijn zoekalgoritme te onthullen. Google zou niet alleen de details […]

Lees verder…

Houd je kennis op peil

Ontvang elke 4 weken handige SEO- en SEA tips.
Je kunt op elk moment uitschrijven.