De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Wat is beter voor SEO? Korte URL structuur of diepe mappenstructuur

John Mueller van Google zegt dat een kunstmatig korte URL structuur geen voordeel heeft ten opzichte van diepe mappenstructuur. Het aantal slashes in een URL is in geen geval een indicator van hoe belangrijk een pagina is, of hoe waarschijnlijk het is dat Google de pagina in de zoekresultaten naar voren brengt. Dit onderwerp werd […]

Lees verder…

Google kondigt Product Reviews algoritme update aan

Google heeft een kwaliteitsalgoritme-update uitgebracht die kwalitatieve product reviews beloont met een hogere ranking Google heeft een nieuwe Search algoritme update aangekondigd, deze wordt ‘product reviews update’ genoemd. Deze update is uitgebracht om product reviews die een goed onderbouwd onderzoek delen, in plaats van weinig inhoudelijke content die een aantal producten samenvat,” vertelde een woordvoerder […]

Lees verder…

5 Belangrijke Technische SEO Trends in 2021

Het is geen geheim dat SEO zwaar leunt op technische componenten om site ranking te stimuleren. En met zoveel opkomende technologieën, nieuwe tools en metrics, vraag je je misschien af of deze constante updates van invloed zullen zijn op je meer technische werk. Om meer te weten te komen over de staat van technische SEO […]

Lees verder…

De ontwikkeling van Online Search

Online search wordt in deze tijd als iets vanzelfsprekends beschouwd. Je gebruikt een zoekmachine wanneer je online iets wilt kopen, in contact wilt komen met een oude vriend of wilt weten wie er in die film speelde. Door het uitvoeren van een korte zoekopdracht in een zoekmachine vind je in een paar seconden de resultaten […]

Lees verder…

Meest gestelde SEO vragen – Linkbuilding & Content

Linkbuilding Linkbuilding is een essentieel onderdeel van een SEO-strategie. Hieronder lees je meer over dit onderwerp. Wat is Linkbuilding? Met linkbuilding wordt bedoeld dat je zoveel mogelijk links probeert te krijgen van andere websites die naar jouw website linken. Een link krijgen vanaf een andere website naar jouw website wordt ook wel een backlink genoemd. […]

Lees verder…

Kom meer te weten over SEO Audits

Wat is een SEO audit? Het is een term die veel gebruikt wordt, maar wat is nu eigenlijk een SEO audit? SEO (Search Engine Optimization) is een vrij brede discipline, en als zodanig wordt ‘SEO audit’ vaak gebruikt als een containerbegrip dat kan verwijzen naar een aantal verschillende soorten audits. In dit artikel zullen we […]

Lees verder…

Meest gestelde SEO vragen – Deel 3

Technisch Welke PageSpeed Score moet ik nastreven? Google heeft de PageSpeed Insight-tool ontwikkeld om de snelheid van websites te meten. Daarbij is het belangrijk om op te merken dat de pagespeed al enige tijd een ranking factor is. Een vraag die vaak gesteld wordt, is: ‘Welke pagespeed is voldoende?’ Het is aan te bevelen om […]

Lees verder…

Hoe je Google Trends kunt gebruiken voor een zoekwoorden analyse

Aangezien online content zich blijft ontwikkelen als de primaire bron van informatie voor veel mensen, is het relevanter dan ooit om te weten welke zoekwoorden je in je tekst moet plaatsen. Of het nu gaat om een officiële zakelijke webpagina of een sociale-mediaplatform, voor elke site is het van belang om een zoekwoorden analyse uit […]

Lees verder…

SEO voor landingspagina’s – Beste manieren om te ranken

SEO voor landingspagina’s Landingspagina’s zijn doorgaans bedoeld om bezoek naar de website te brengen en een conversie te laten ontstaan. Je krijgt weinig conversies via jouw landingspagina als niemand hem kan vinden. Ook als die pagina niet geoptimaliseerd is om de juiste doelgroep te bereiken, levert deze pagina minder conversies op. Marketeers weten dat effectieve […]

Lees verder…

Meest gestelde SEO vragen – Algemeen deel 2

Wat zijn de belangrijkste ranking factoren van Google? In 2016 bevestigde Google zijn top 3 ranking factoren: links, content en RankBrain. Het optimaliseren van deze factoren komt neer op het creëren van goede content waar andere websites graag naar willen linken. Dit moet een website zijn die Google kan beoordelen als het beste resultaat voor […]

Lees verder…

Houd je kennis op peil

Ontvang elke 4 weken handige SEO- en SEA tips.
Je kunt op elk moment uitschrijven.