De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

SEO tips voor Web Stories in WordPress

Web Stories voor WordPress is een nieuwe plugin ontwikkeld door Google. In dit artikel krijg je handige SEO-tips bij het maken van Web Stories in WordPress. Met de Web Stories plugin in WordPress kun je schermvullende, klikbare en boeiende visuele verhalen maken die worden aangedreven door AMP-technologie. Het installatieproces van de Web Stories for WordPress-plugin […]

Lees verder…

Googles rich results test tool ondersteunt article markup

Google werkt zijn Rich Results Test tool bij met ondersteuning voor article structured data markup. Wat zijn Rich results? Rich results zijn extra toevoegingen aan de Google zoekresultaten pagina. Rich results kunnen carrousels, afbeeldingen of andere niet-tekstuele elementen bevatten. Google’s Rich Results Test tool Website beheerders kunnen nu gebruik maken van Google’s Rich Results Test […]

Lees verder…

5 redenen om SEO voorrang te geven op betaalde mediacampagnes

Betaalde media kunnen goede resultaten opleveren, maar SEO is een krachtige tool die net zo effectief is tegen minder kosten voor jouw bedrijf. In dit artikel geeft de strategie en marketing specialist van Elevation Marketing 5 redenen waarom SEO belangrijker is voor je bedrijf dan betaalde mediacampagnes. Samenvatting: De meeste marketeers combineren SEO en betaalde […]

Lees verder…

Apple lanceert mogelijk binnenkort eigen zoekmachine

De onderstaande veranderingen wijzen erop dat Apple mogelijk binnenkort een zoekmachine lanceert. Veranderingen in Spotlight Search op iOS en iPadOS 14 beta Een belangrijke update van de Applebot-ondersteuningspagina Een toename van crawlen door AppleBot Al enkele jaren worden berichten naar buiten gebracht dat Google miljarden dollars betaalt aan Apple om de standaard zoekmachine op Safari […]

Lees verder…

Evaluatie van de Core Web Vitals

Wat zijn Core Web Vitals? Voor iedereen die nog niet bekend is met de Core Web Vitals – het zijn drie getallen die Google zal gebruiken om de ervaring van de pagina’s te beoordelen. En ergens in 2021 zal het een officiële rangschikkingsfactor worden. Snelheid is al lang een officiële ranking factor, maar met de […]

Lees verder…

SEO-resultaten verbeteren met Social Media

In tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht, hebben sociale media wel degelijk een verband met SEO, maar niet direct. Hieronder vind je praktische social media tips over hoe je SEO met sociale media kunt verbeteren. Publiceer inhoud van hoge kwaliteit SEO is zich blijven ontwikkelen, en Search marketing is niet meer wat het vroeger was. Google-bots […]

Lees verder…

Bereid je voor op mobile-first indexering

Wat is Mobile-first indexering? Het houdt in dat de mobiele versie van je website de basis wordt voor wat Google in zijn index opneemt en het uitgangspunt voor de ranking. Al enkele jaren houdt Google zich bezig met mobile-first indexering. Ze hebben mobile-first indexering ingeschakeld voor de meeste van de huidige gecrawlde sites, en heeft […]

Lees verder…

Google’s nieuwe ranking factor: Core Web Vitals

Google heeft aangekondigd dat er in 2021 een nieuwe ranking factor in gebruik wordt genomen: Core Web Vitals. Google heeft dit officieel bekend gemaakt omdat ze webmasters willen aanmoedigen om op voorhand wijzigingen aan te brengen aan hun site. In dit artikel wordt besproken wat deze nieuwe ranking factoren zijn, met welke tools je kunt […]

Lees verder…

Technische SEO tips

Technische SEO helpt je om een solide basis te creëren en ervoor te zorgen dat jouw site kan worden gecrawled en geïndexeerd. Met de tool Screaming Frog kun je veel technische SEO punten controleren. Structuur Gebruik een SEO-vriendelijke URL-structuur Een SEO-vriendelijke URL-structuur maakt het makkelijker voor zoekmachines om jouw pagina’s te crawlen en te begrijpen […]

Lees verder…

Hoe Google searchspam heeft bestreden

Het is Google’s doel om ervoor te zorgen dat gebruikers de best mogelijke resultaten krijgen wanneer ze naar Google Search gaan. Helaas is er op het web ook storende content die “webspam” wordt genoemd. Voor mensen die op zoek zijn naar nuttige informatie kan webspam deze ervaring verslechteren. Google heeft een aantal teams die voorkomen […]

Lees verder…

Houd je kennis op peil

Ontvang elke 4 weken handige SEO- en SEA tips.
Je kunt op elk moment uitschrijven.