De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Interne links: 6 tips om beter gevonden te worden

Interne links zijn hyperlinks binnen dezelfde website. Deze koppelingen verbinden pagina’s op een logische manier met elkaar wat prettig is voor websitebezoekers. Bijvoorbeeld, in dit artikel geven we tips over interne links. Een onderdeel van zoekmachine optimalisatie. Het is dus niet onlogisch om een verwijzing te maken naar de pagina  ‘zoekmachine optimalisatie’ en hiervoor een interne […]

Lees verder…

Nieuwe website? Vergeet SEO niet!

Elke organisatie vernieuwt om de zoveel jaar de website. Dat moet ook wel omdat trends en technologieën continue veranderen. Bovendien kan een nieuwe uitstraling van de organisatie een reden zijn om de oude site te vervangen. Ondanks alle mooie ideeën en de bruisende energie van de betrokkenen om een nieuwe website te ontwikkelen, is het […]

Lees verder…

Google Search Console 2018: wat is er nieuw?

Google Search Console (‘GSC’) is een van de gratis tools van Google en is onmisbaar voor iedereen die nauwkeurige inzichten wil hebben in de organische prestaties van zijn site in de zoekmachine. Het toont onder meer het aantal klikken, vertoningen, CTR en posities op zoekwoord- en paginaniveau. Hierdoor ben je in staat om relaties te […]

Lees verder…

Zo schrijf je goede title tags en meta descriptions voor SEO

Wil je meer bezoek halen uit je zoekresultaten? Vergeet dan niet een aantrekkelijke title tag en meta description te schrijven voor je webpagina. Met deze meta tags vertel je namelijk heel precies aan de zoekmachines waar de pagina over gaat. Bovendien zorgen verleidelijke titels en omschrijvingen dat bezoekers  sneller op het zoekresultaat klikken. Wil je weten […]

Lees verder…

5 SEO tools die je niet wilt missen

Als je zelf aan de slag wilt met SEO, kun je vast wel een paar (gratis) SEO tools gebruiken. Dit artikel geeft uitleg aan 5 verschillende tools. Elk gespecialiseerd in een deelgebied van SEO en zijn samen prima naast elkaar te gebruiken. SEO tools besparen tijd en zijn up-to-date Zoekmachine optimalisatie (SEO) is tegenwoordig een […]

Lees verder…

Schrijf ‘Mobile First’ content die goed gevonden wordt in Google

Het zal niemand verbazen, maar het ‘Mobile First’-principe van Google speelt steeds vaker een rol bij het bepalen van posities in zoekmachines. Webpagina’s die geoptimaliseerd zijn voor mobiele apparaten krijgen van Google de voorkeur boven de ‘volle’ en daardoor bijna onleesbare desktoppagina’s. Toch moeten de webpagina’s beschikken over een ruime hoeveelheid relevante content om gevonden […]

Lees verder…

De 5 meest gemaakte linkbuilding fouten door marketeers

Linkbuilding. Het lijkt zo makkelijk. Bezoek een flink aantal linkpagina’s en webportalen (bijv. startpagina.nl) en meld je website daar aan. Klaar zou je denken. Maar pas op! Want linkbuilding toepassen op een verkeerde manier kan ook schade aan de vindbaarheid toebrengen. Voorkom deze 5 meest gemaakte linkbuilding fouten door marketeers. Waarom linkbuilding? Het verkrijgen van […]

Lees verder…

Waarom Google Mijn Bedrijf belangrijk is voor SEO

Je wilt met je bedrijf zo goed mogelijk vindbaar zijn in Google. Het eerste waar je dan aan denkt is zoekmachine optimalisatie (SEO) en Google AdWords. Maar denk je ook aan Google Mijn Bedrijf? Waarschijnlijk niet. Ons advies is om dat wel te doen, want Google Mijn Bedrijf is belangrijker dan je denkt. Een Google bedrijfspagina, […]

Lees verder…

Handige SEO- en SEA tips per e-mail

Ontvang elke 3 weken bruikbare tips zodat jouw website nog beter vindbaar wordt.
Je kunt op elk moment weer uitschrijven.