De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Zo schrijf je goede title tags en meta descriptions voor SEO

Wil je meer bezoek halen uit je zoekresultaten? Vergeet dan niet een aantrekkelijke title tag en meta description te schrijven voor je webpagina. Met deze meta tags vertel je namelijk heel precies aan de zoekmachines waar de pagina over gaat. Bovendien zorgen verleidelijke titels en omschrijvingen dat bezoekers  sneller op het zoekresultaat klikken. Wil je weten […]

Lees verder…

5 SEO tools die je niet wilt missen

Als je zelf aan de slag wilt met SEO, kun je vast wel een paar (gratis) SEO tools gebruiken. Dit artikel geeft uitleg aan 5 verschillende tools. Elk gespecialiseerd in een deelgebied van SEO en zijn samen prima naast elkaar te gebruiken. SEO tools besparen tijd en zijn up-to-date Zoekmachine optimalisatie (SEO) is tegenwoordig een […]

Lees verder…

Schrijf ‘Mobile First’ content die goed gevonden wordt in Google

Het zal niemand verbazen, maar het ‘Mobile First’-principe van Google speelt steeds vaker een rol bij het bepalen van posities in zoekmachines. Webpagina’s die geoptimaliseerd zijn voor mobiele apparaten krijgen van Google de voorkeur boven de ‘volle’ en daardoor bijna onleesbare desktoppagina’s. Toch moeten de webpagina’s beschikken over een ruime hoeveelheid relevante content om gevonden […]

Lees verder…

De 5 meest gemaakte linkbuilding fouten door marketeers

Linkbuilding. Het lijkt zo makkelijk. Bezoek een flink aantal linkpagina’s en webportalen (bijv. startpagina.nl) en meld je website daar aan. Klaar zou je denken. Maar pas op! Want linkbuilding toepassen op een verkeerde manier kan ook schade aan de vindbaarheid toebrengen. Voorkom deze 5 meest gemaakte linkbuilding fouten door marketeers. Waarom linkbuilding? Het verkrijgen van […]

Lees verder…

Waarom Google Mijn Bedrijf belangrijk is voor SEO

Je wilt met je bedrijf zo goed mogelijk vindbaar zijn in Google. Het eerste waar je dan aan denkt is zoekmachine optimalisatie (SEO) en Google AdWords. Maar denk je ook aan Google Mijn Bedrijf? Waarschijnlijk niet. Ons advies is om dat wel te doen, want Google Mijn Bedrijf is belangrijker dan je denkt. Een Google bedrijfspagina, […]

Lees verder…

Geschikte zoekwoorden vinden in 5 stappen

Uit recent onderzoek van Ascend2 blijkt dat online marketeers moeite hebben met het vinden van geschikte zoekwoorden voor SEO. Toch hoeft het niet al te ingewikkeld te zijn wanneer je de onderstaande 5 stappen volgt: Maak een buyer persona Verdiep je in de buyer journey Bepaal de zoekwoorden Verwerk de zoekwoorden in de content Analyseer de zoekwoorden […]

Lees verder…

Handige SEO- en SEA tips per e-mail

Ontvang elke 3 weken bruikbare tips zodat jouw website nog beter vindbaar wordt.
Je kunt op elk moment weer uitschrijven.